Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně   Fórum Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Společnost oXy Online s.r.o.
Uzavřené téma
Zobrazené výsledky: 1 až 3 z 3

Téma: Kompakty: Canon PoweShot SX20 IS nebo SX30 IS?

1. Nahoru  #1
    Neregistrovaný

Výchozí Kompakty: Canon PoweShot SX20 IS nebo SX30 IS?

Tazatel: Bonnie

Znění dotazu: Chci koupit fotoaparát, jsem začátečník, ale chtěla bych se tomu začít trochu věnovat. Ze všech adeptů zatím nejvíce fandím SX30 IS a SX20 IS. Mezi těmito stále váhám. Ráda bych věděla, jestli SX30 IS je o tolik lepší a jeho vysoké parametry (zoom, rozlišení) nejsou přehnané a nezpůsobují spíše škodu. Děkuji

Fotovýbava, které se dotaz týká: Canon PowerShot SX30 IS, Canon PowerShot SX20 IS

2. Nahoru  #2
    Redaktor Digimanie Avatar uživatele Milan Šurkala
    Registrace
    May 2006
    Fotografií
    31

Výchozí Re: Kompakty: Canon PoweShot SX20 IS nebo SX30 IS?

A musi to byt Canon? On ma fajne kompakty, profi kompakty, zrcadlovky vyssich trid, ale ultrazoomy, ty mu moc nejdou. Ja nevim, myslim, ze z tehle dvou je jedno, ktery vezmete, ani jeden neni zadny zazrak. To bych se spis podival na Panasonic FZ45, pripadne treba Fuji HS10, HS20EXR.

3. Nahoru  #3
    Bonnie

Výchozí Re: Kompakty: Canon PoweShot SX20 IS nebo SX30 IS?

No podmínka to nebyla, nicméně jsem myslela, že Canony všeobecně jsou kvalitní fotoaparáty, a proto by mohly být i tyto dva. Většina recenzí na ně nebyla špatná.. O Panasonicu Lumixu jsem také přemýšlela, i tomto modelu. Jen pořádně nevím, podle čeho se správně rozhodnout.

Uzavřené téma

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Uživatelů prohlížejících téma: 1 (členů: 0, nepřihlášených: 1)

Podobná témata

1. Reakcí: 3
    Poslední příspěvek: 01-08-2012, 14:19
  2. Canon PowerShot SX20 IS
    Od mdolik v sekci Nabídky
    Reakcí: 1
    Poslední příspěvek: 14-09-2011, 19:26
  3. Reakcí: 2