Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Nákup na Amazonu (UK)

knedlajz (6)|26.10.2011 21:01
Zdravím všechny přítomné i nepřítomné.

Mám malý dotaz - koukám po stativu a jelikož jsem student, tak nemám zrovna ponejvíce peněz, a tak hledám co nejvýhodnější možnost. Stativ už mám vybraný (Vanguard Espod 203AP - mimochodem, jaký je váš názor na tuto volbu? Mám Nikon D60, na Megapixelu jej všeobecně doporučují jako vhodný pro malé zrcadlovky) a teď se dívám po co nejvýhodnější cenové nabídce. Zabrouzdal jsem i na Amazon.co.uk a zde mě celkem překvapil vcelku markantní cenový rozíl - skoro o 500 Kč. Po započtení dopravy mě celková cena vychází na asi 1100 Kč, což je pořád ještě o 400 Kč levnější, než nejlepší nabídka českých obchodů.

A tak mě zajímá, zda má někdo zkušenosti s nákupem z Amazonu. Nejsou v tom schované nějaké další poplatky (DPH pro ČR, clo, nebo já nevím co by si ještě mohli vymyslet)?

Díky za čas strávený přečtením :)
Milan Šurkala (3381)|26.10.2011 21:50
Z Ameriky jsem sice nic jeste nekupoval, ale urcite musis pripocist DPH (to se plati od ceny zasilky 22 EUR). Pokud presahne 150 EUR, plati se i clo.
knedlajz (6)|26.10.2011 22:26
Děkuji za odpověď.

Ovšem já to chci kupovat z Britského Amazonu, a názory na všemožných webech se různí. Někde se psalo, že jelikož jsme v EU tak se DPH již neplatí, někde psali že ano... Proto bych byl rád, kdyby zde byl někdo s přímou zkušeností.
StD (2)|27.10.2011 09:40
Mě tam dcera objednávala nějaká cennější DVD (krabicové verse) - nikdy jsem nic neplatil a díky tomu, že to objednávala z UK, tak bylo i dopravné zdarma (cena nad 20 GBP), přestože to šlo do ČR. Solidně zabaleno, docházelo nepoškozené.