Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně   Fórum Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Digimanie.cz  Digimanie   Fórum   Galerie Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Společnost oXy Online s.r.o.
+ Odpověď na téma
Zobrazené výsledky: 1 až 2 z 2

Téma: Digitální zrcadlovky: Nákup zrcadlovky

1. Nahoru  #1
    Neregistrovaný

Výchozí Digitální zrcadlovky: Nákup zrcadlovky

Tazatel: Pavel

Znění dotazu: Dobrý den, vážně uvažuji pořídit si zrcadlovku. Doposud vlastním kompakty včetně superzoomu FZ 18.
    Jsem amatér fotící reportážně různé akce, ale rád fotím i krajinu či detaily.
    Zaujaly mě tyto modely: Nikon 5100 +18 -105 či Sony Alpha A57.
    Sony bohužel v setu "lepší objektiv", podobný jako u Nikonu, nenabízí
    a v případě nákupu dalšího se tak značně vše prodražuje.
    Co se týče velikosti a kvality hledáčku zřejmě na tom bude asi lépe A57
    Hlavně požaduji, abych mohl fotit s uspokojivým výsledkem při horších světelných podmínkách.
    To znamená i v místnostech bez nutnosti použití blesku/někde to prostě nejde/.
    Rovněž upřednostňuji univerzálnější objektiv, abych tak nemusel stále přehazovat,
    proto i ten NIKKOR AF-S DX 18-105.
    Jak jsem již uvedl, fotím převážně reportážně a tak i rychlost je pro mě docela důležitá.
    Pročetl jsem spoustu recenzí či debat, ale stále nevím a tápu.
    Proto uvítám názor a doporučení odborníka, třeba i jiného cenově
    srovnatelného modelu. Za radu děkuji.

2. Nahoru  #2
    Redaktor Digimanie Avatar uživatele Milan Šurkala
    Registrace
    May 2006
    Fotografií
    31

Výchozí Re: Digitální zrcadlovky: Nákup zrcadlovky