Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Zhodnocení fotek

Lucy_m (8)|21.5.2013 13:24
Zdravím,
jsem amatérský fotograf (pouze jako koníček, fotím hlavně pro sebe, občas pro kamarády), mám Canon EOS 550D a objektivy 18-55 IS + 55-250 IS. Chtěla bych vás poprosit o zhodnocení některých mých fotek - ze zvířat fotím hlavně psy a občas v zoo. Pokud by byl někdo ochotný, omrknul moje fotky a napsal mně jak se mu líbí, nebo co konkrétně se mu na nich nelíbí. Myslím si že některé jsou povedené, ale teprve se učím tak to není žádný zázrak - chtěla bych lepší, ráda se učím a zdokonaluju. Zajímalo by mě kde dělám chyby, co mám vylepšit, zdokonalit, jinak nastavit, na co se soustředit, atd. Prostě co dělat jinak abych měla fotky kvalitnější a celkově lepší. Samozřejmě vítám i kritiku :-) Předem moc děkuji za vaše názory, Lucka

Tady je odkaz na pár fotek: http://akim3006.rajce.idnes.cz/zvirata_-_zhodnoceni
rousini (738)|21.5.2013 17:06
Ahoj, jestli to máš jen tak pro sebe, tak cvakej dál, pokud to chceš prezentovat, tak si musíš dát pozor na takové věci, jako je zakrytí čumáku opice banánovou slupkou a všeobecně se snažit o nějaký individuální úhel pohledu, vystihnutí nálady zvířete, oživit to druhým motivem v záběru, protože jen pes na louce je nuda pro všechny kromě majitele. Třeba k tomu aportování by byl akční skok psa do vody (rozmazané ppozadí, stříkající voda). Takhle je to občas ospalé. Jasně, že takových se nabouchá většina, ale k prezentaci, tam musí být děj...
Samozřejmě ty fotky nejsou špatný, ale předpokládám, že nechceš slyšet plácání po rameni.
Milan Šurkala (3381)|21.5.2013 17:39