Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Objektiv pro Pentax K-S2

Koumáček (4)|17.2.2016 00:10
Ahoj všem :) Chtěl bych se zeptat jaký bych měl zvolit objektiv na focení při procházkách příroda prostě :) Stroj mám Pentax k-S2 a finančních možnosti kolem 9-10 tisíc. Prozatím mám 18-135 seťák chtěl bych ho něčím doplnit :) Případně bych byl rád i za oduvodnění navrhovaného objektivu :) jsem začátečník uplnej tak at i vím proč to či ono mám či nemám schánět :) Děkuji za rady :)
Sakini (1174)|17.2.2016 12:43
A co by měl ten objektiv plnit, a umět? 18-135 je dost univerzální, takže je těžké si představit co ho má doplnit - jde o větší dosah, něbo vyšší obrazovou kvalitu? V dané ceně, na dané téma, může jít o teleobjektiv, nebo nějaký makroobjektiv, ale v prví řadě musíš vědět co potřebuješ pokrýt, co 18-135 nedokáže.
Koumáček (4)|17.2.2016 21:51
No třeba ám většinou problém vyfotit zvíře protože bud ho téměř nevidím nebo uteče :) tak něco k tomu :)
Sakini (1174)|18.2.2016 04:36
Takže jde o dosah. To máš jedinou výkonově rozumnou možnost, Pentax 55-300 WR. Bohužel výběr je pro Pentax v nižších cenových třídách hodně omezený. Tenhle teleobjektiv ti dá podstatně větší dosah s dostatečnou obrazovou kvalitou, určitě víc než levný 50-200. Jako rozšíření systému je to nejrozumnější, nejuniverzálnější volba do deseti tisíc. Pevné objektivy už mají více specifická využití, a vyžadovaly by asi i větší investice, pokud se tedy někdo nechce prohrabávat ebayem kde se dá najít spousta straších, plně kompatibilních objektivů pro Pentax. Takže na přírodu a větší dosah začít s 55-300 WR.
Vierzbowski007 (118)|18.2.2016 15:00