Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Kompakty: Casio EX-H15 nebo Panasonic Lumix DMC-ZX1

Neregistrovaný (0)|10.8.2010 16:59
Tazatel: Pája

Znění dotazu: Dobrý den, prosím o radu, který fotoaparát se Vám zdá lepší: Casio EX-H15 nebo Lumix DMC-ZX1? Popravdě řečeno mám kandidátů ještě víc a stále se nemohu rozhodnout. Líbil se mi i Lumix DM-TZ7, ale odradila mě rezenze, kde se píše, že je horší focení v interiéru a max délka videa jen 15 minut. Nadšená jsem byla i z Lumixe DMC-FX550, než jsem si přečetla, že má dotykové ovládání a nelze zoomovat při videu. Už jsem bezradná... Jsem amatér, foťákům vůbec nerozumím a určitě budu většinou fotit automatickým nastavením.
Přečetla jsem spoustu recenzí, ale bohužel se ne vždy shodnou. Ráda bych fotoaparát, který má min. 10 Mpix, 8 x optický a 4 x digitální zoom, kovové tělo, ozvučené video, u kterého není omezená délka natáčení, aby šlo zoomovat při videu a samozřejmě české menu. Děkuji moc všem, kteří napíší svůj názor :))
Milan Šurkala (3381)|10.8.2010 19:06
Kazdy kompakt foti v interieru priserne a nerekl bych, ze TZ7 je na tom jakkoli hur (ZX1 na tom bude jeste hure, nebot jde o totez s vice megapixely a mensi svetelnosti). Takze tento argument nema sve opodstatneni. Opravdu tech 15 minut tak vadi? Omezeni maji totiz skoro vsechny fotaky (je to jednoduche, v Evrope je fotak, ktery dokaze natacet delsi dobu, povazovan za videokameru a tam je napareno podstatne vyssi clo (pokud se ale nepletu, je to az od pul hodiny). Digitalni zoom Vas vubec nemusi zajimat, ten se proste "nepouziva", protoze je to pitomost (orez si muzete udelat i na pocitaci presne tak, jak chcete, tak proc to delat ve fotaku?) Myslim, ze pokud jde o nataceni videa, je TZ7 velmi dobra volba. Uplne nejlepsi bude na video Sony HX5 (Full HD a vynikajici stabilizace).
Neregistrovaný (0)|11.8.2010 08:23