Já to tam objednal jen tak na zkoušku, po tom co jsem tu četl, aniž bych o to moc stál a kupodivu to prošlo a set jsem dostal celý i s 2 objektivy.
Ale možná to bylo tím, že jsem jim poslal dotaz, protože dodání mělo být hned druhý den, ale asi týden se nic nedělo, pak na dotaz odpověděly výzvou k vytvednutí. Teď mám ale dva nové čerstvě koupené olympusy, E-M10 III a tenhle E-M5 II.
Asi jeden z nich bude nadbytečný.
Odpovědět0 0
Myslím, že ti, co chtěli včera omluvu po Opomartinovi, by se mu spíš dneska měli omluvit sami. Měl pravdu, že žádný obchod olympus e-m5 II s objektivy 14-150 a 45mm nenabízí, celá akce od CZC je od začátku do konce podvod, žádné objektivy 45mm nemají, po objednání sestavy se rovnou v potvrzení objednávky u položky objektiv 45mm objevilo, že nebude naskladněn, protože už se nevyrábí, přitom i dnes nadále prodávají tento set stříbrný a plno dalších foťáků prý s tímto objektivem zdarma! Nejvtipnější na tom je, že tento objektiv zvlášť nabízejí a tvrdí, že ho mají 1 kus skladem. Čekají, že se některým ten foťák nebude chtít vracet, i když nedostane objektiv zdarma navíc. Protože to provozují viditelně vědomě i nadále, jedná se o podvodné jednání.
Odpovědět1 0
Tak po několika týdnech dopisování k mému překvapení bez jednoho dne po měsíci jsem 17.1.2020 obdržel set i s objektivem 45mm. Hlavní bylo asi nedovolit dodat část objednávky, jak se snažili.
Odpovědět0 0
Dobrý den, také jsem u CZC tento set objednal, přiznám se že 45mm objektiv za 1Kč byl hlavním důvodem.
Dnes jsem si byl zboží vyzvednout, ale dali mi jen foťák se setovým objektivem, že prý ty 45mm obj. jim partner (asi olympus CZ) nedodal, ale že se nemusím obávat, že nejpozději do 3 dní mi přijde sms a budu si pro něj moci zajít a za 1Kč ho odebrat.
No moc se mi to nepozdávalo, hlavně na faktuře už se k žádné povinnosti dodat ten objektiv nezavázali.
No říkal jsem si, snad by neudělali takový podraz a nezapřeli dodat co nabízeli při objednání jako dátek, obzvlášť týden před vánoci...
No shrňme to: podvečer mi dorazil od nich e-mail o stornu objednávky toho obj. za 1Kč, prý výrobce ukončil výrobu a není možné již jim ho dodat. Na jejich e-shopu stále ten set i s tím obj 45mm nabízí, píší že mají 5 a více skladem ihned k dodání. Myslím že obrázek o serióznosti tohoto obchodu si udělá každý sám, možná by to zajímalo i ČOI...
Sken jejich emailu jsem dal do diskuse na digimanii:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
příspěvek: str 411, od foto1977 18. 12. 2019 21:56.
Každý si to může prohlédnout.
Pane Šurkalo, prosím o uvedení stavu do článku aby i jiní nenaletěli jako já, děkuji...
Odpovědět5 0
Zvažuji zda se smát nebo brečet. Řekněme i kdyby to sklíčko nedodali, netratíte, zakoupil jste za cenu která je i jinde k mání. Jestli mohu radit, nepoužijte slovíčko pokoutný na adresu prodejce, spíš jadrně pěkní sráči.
Odpovědět3 0
... ano ... v tomto jediném s Vámi souhlasím ... JSOU TO SRÁČI ... a o to více to nasere, když jsou partnerem Olympusu ... být zástupcem Olympusu u nás ... zrušil bych partnerství ...
Jinak krásný den všem.
nedalo mi:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Odpovědět0 0
... TAK UŽ TO SOUDRUZI SMAZALI ... )))))))))))) JEDNA VELKÁ OSTUDA CSC
Odpovědět1 0
Vyjádření místního soudruha k celé situaci ..... cituji
Nepotřebuju s vámi chodit nakupovat, abych pochopil, jak moc musíte být oblíbený u zaměstnanců a pracovníků vámi vyvolených tradičních prodejců. K tomu mi stačí těch pár řádek vašich komentářů a hlavně vaše neochota a neschopnost pobrat meritum diskuze a to, že s gustem pomluvíte něco, s čím nemáte žádné zkušenosti, ale neváháte se o tom vyjadřovat přehnaně negativně a hloupě. A k tomu, vážený, není potřeba neomarxistická propaganda, k tomu bohatě stačí zkušenosti s lidmi.
Samozřejmě, že si rád pogratuluju, že nejsem ovce, která zaslepeně nakupuje v jednom, či dvěma obchodech a která evidentně vidí cosi zkaženého na cenové akci konkrétního prodejce, protože to prostě není plošná cenová akce výrobce, jak se běžně ve světě fototechniky děje a což vám připadá jaksi podezřelé, jak to tak vypadá (touché).
Výraz pokoutný mě nikterak nešokoval, jen jsem vám pouze lehce naznačil (a nebyl jsem sám), že je nesmysl jej použít v případě oficiálního partnera Olympusu, jelikož slovíčko pokoutní se používá pro označení prodeje nedovoleného, či načerno (což vám jakousi nešťastnou souhrou náhod uniklo).
A jak jste si zajisté nestačil všimnout, v diskuzích si běžně vedu celkem zdatně a nesnažím se argumentovat blbostma, pokud cítím, že je něco potřeba dovysvětlit, rád to udělám, protože neoperuju datama a skutečnostma vycucanýma z prstu, ale ideálně z vlastních sraček
Váš soudruh Febrik
Soudce z lidu - první odstavec
Odborník -druhý odstavec
Třetí odstavec podpora - nebyl sám, je jich tu víc
Čtvrtý odstavec ....samochvála
Odpovědět0 2
Ano, ohledně téhle akce jsem se spletl a nemám problém to přiznat. CZC udělalo botu a k nedostatku objektivů se postavili jako hajzlíci a tohle jednání určitě neschvaluju, natož abych ho obhajoval. Nicméně nálepka arogantního blbce zůstala vám a mé přesvědčení o vašem pomýleném pocitu vlastní důležitosti jste ve mě pouze utvrdil ;)
Odpovědět0 0
Jestli nejste levicový sráč co si sere do huby jen když je schovaný a já se v tomto mýlím, sejdeme se a toho arogantního blbce mi hezky po Vašem přednesete do očí.
Odpovědět0 0
Už byste toho oba mohli nechat, ne?
Odpovědět0 0
Víceméně s radostí, protože se nám diskuze drobátko vymkla zdravému rozumu, pokud se nemýlím.
Odpovědět0 0
Pane Šurkala, když už něco odstraníte, konkrétně text za "Vy nálepko" vložte " cenzurováno", nebo odstraňte vše další co jsem v návaznosti napsal. Sice nechápu proč se tak děje čistě jednostranně, text neobsahoval sprostá slova, což další příspěvky ano. Tedy Vás žádám odstraňte vše následující, aby nedocházelo ke zkreslení mého vyjádření na adresu Febrika.
Odpovědět0 0
A proč to říkáte mně?
Odpovědět0 0
Čekám na termín a kontaktní údaje, rád se přizpůsobím Vašemu časovému rozvrhu.
Odpovědět0 0
konec výroby 45mm skla je nesmysl, to si jen CZC teda pěkně nas*alo do huby... :( :(
Odpovědět3 0
Díky za info. Ostatní prodejci zatím k tomuto setu nadále přidávají dárky jako paměťové karty, fotoknihy, další slevy...
Odpovědět2 0
Ano vím, já mám panasonic GX80, jsem s ním spokojen, jen mě štve hledáček, tento Oly je skoro stejně kompaktní a hledáček má výrazně lepší. Tak jsem uvítal ten set, obzvlášť když 45mm obj ještě nemám a uvažuji o něm.
Ještě teď jsem koukal a na CZC ten set stále nabízí, píší že mají skladem a samozřejmě tam nabízí stále ten 45mm dárek . Podle mě to je jasný podvod, když mi oficiálně e-mailem poslali vyrozumění, že to nemohou již dodávat.
Jinak jsem u CZC nakoupil již vícekrát, měl jsem je za solidního prodejce.
Odpovědět1 0
Tak mi to nedalo a zeptal jsem přímo na zastoupení Olympusu. Právě mi dorazila odpověď:
"Dobrý den,
Dostupnost tohoto objektivu předpokládáme po novém roce.
S přáním krásného dne,
Vladimíra Pečená
Zákaznický servis e-shopu Olympus
Tel.: 283 062 322 (po – pá 9.00 - 17.30)
E-mail: olympusobchod@olympusobchod.cz
Web.:
www.olympusobchod.cz"
Ukončení výroby je samozřejmě nesmysl a jednostranné storno dodání bonusového skla s tímhle zdůvodněním je ze strany CZC pěkná sviňárna, ale jen pro tu srandu jsem na vážkách, jestli nezkusit objednat celý set a nepočkat až na kompletní dodávku.
Odpovědět4 0
febrik a spol: podle mě jasně cílí na to, že to lidé pořídí jako dárek pod stromeček, prostě jim to nedodají komplet, většina si to jako já vyzvedne bez toho dárku a ty pak odbudou tím stornem.
Stálo by to za zkoušku to objednat ještě jednou a počkat co se bude dít, ale už jsem víceméně přesvědčen, že ten obj. jako dárek nikomu nedají, nebo tu je někdo kdo to dostal? I v diskusi přímo pod produktem na CZC si zákazníci stěžují, tam to ale rychle moderují...
Odpovědět1 0
Tak důležité je, že se to prodává ( přeci obchod je hlavně proto aby se prodávalo). Zastoupení Olympusu má čisté ruce a může být spokojeno, vlastně proč ne.... jde to na odbyt. A patálie se 45mm? To je přeci věc CSC, v nejhorším přeci můžeme odebrat partnerství. A co kluci šikovní u CSC, nrjspíš vsadili na to, že každý se neozve, vždyť koneckonců ten set je za stejnou cenu jako jinde. Důležité jsou dosažené výsledky prodejů ( historie se neptá jak)
A jaký rozdíl v tom vidíte? Že CSC je jen partner.... Má na to ten papír, má, tak o co jde.
Odpovědět0 0
Ano, to je jejich styl. Ovšem pokud jste už tu 1Kč zaplatil a oni Vám ji vrátí, nejspíše to bude právně v pořádku.
Odpovědět0 0
aby mi nebylo líto to při první drobné závadě vyhodit.
Odpovědět2 4
M5 markll v setu za 17.000,- je vždy bez 45mm sklíčka
Odpovědět0 1
Není pravda. Mnoho prodejců k setu E-M5 Mark II dává další bonusy (paměťovku, cashback, fotoknihu...) a dá se najít i s bonusem v podobě 45mm f/1,8.
Odpovědět1 0
Dovolím si oponovat, není a nebylo takové nabídky ( s dalším sklem např.45mmm) u žádného renovovaného prodejce. Akce na M5 mark ll začala 25.11 u Fotolabu, později i jinde. Potvrdil to i Olympus cz. Ostatně ty nejvýhodnější nabídky jsou vyjma této u značky již pryč. Šlo např o M5 mark ll s 12-100f4 za 40.000,- cca před měsícem, nebo M10 mark ll plus 14-150 ll plus 30mm makro za 20.490,-
Skutečně jsem sledoval vývoj cen. Jestliže byla taková nabídka vložte odkaz.
Odpovědět0 2
Nesledujete dobře. Ostatně tu jsou odkazy na Heuréku, kde je to hned druhá položka.
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Odpovědět3 0
Tak tyto pokoutné prodejce tedy nesleduji. Ano děkuji za odkaz.
Odpovědět0 6
Tak tvrdit o CZC se dá ledacos, ale že jsou pokoutní prodejci, to chce už velkou dávku neznalosti a drzosti. Gratuluju
Odpovědět6 1
Dohledejte si sám....autorizovaní prodejci, Olympus - profi partneři.
Jestli to za to stojí to kupovat jinde....
Odpovědět0 3
Tak tomu nerozumím. CZC je mezi partnery Olympusu přímo na stránkách. Že není profi partner, ale jen partner, je problém? Jaký rozdíl tam čekáte?
Odpovědět5 1
Ze jsem sledoval ceny jen u těch autorizovaných, to je celé. Jestli si jde někdo pro foťák a objektivy, je lépe tam kde se může poradit a klidně i vyzkoušet. Jasně pokud to je za pár tisíc levná věc jako tento Olympus, tak budiž.
Jen jsem měl kdysi zkušenost s nákupem nového, kde šlo o 4,5 roku starý ležák, ano s plnou zárukou, jenže ty plasty a těsnění už přeci jen.... navíc s rizikem že budu reklamovat nějakou vnitřní závadu jak se krabice leta přehazují ve skladech.
Odpovědět0 4
Pak jste asi neměl psát "vždy" bez sklíčka, ale třeba jen "u profi partnerů / autorizovaných prodejců" bez sklíčka.
Odpovědět1 0
Ano to jsem měl, jak vidím z reakcí, jen to už beru jako samozřejmnost, že nejsme Tataři z východu a raději půjdem vcelku logicky nakoupit k profíkům. A když někdo něco umí a garantuje je to za přiměřenou cenu.
Ostatně tyhle velké slevy nejsou přínosem, neb každý kdo investuje je rád že si věc drží cenu. Ano průběžným a odhadnutelným slevám jak výrobek morálně a technicky stárne, Ne tomu jak si zastoupení značek naučilo český trh.
Za mne tento týden jsem pořídil Panáka 50-200 f2,8-4 za 40.000 v akci u renovovaného prodejce ( zároveň mi kluci během řeči bouchli do G9 poslední firmwer... no a rozhodně bych nešel podporovat zelenýho zmrda z Alzy jak se mu lidově říká, kde objektiv mají za 33.000,- a vyzvedávat si ho z boxu... nebo to svěřit ppl ku.
Odpovědět0 3
Znovu, co je na CZC špatného? Resp. proč by nákup u CZC nebo Alzy měl být projevem tatarství z východu? Oba dva prodejci jsou partneři Olympusu, jeho oficiálního zastoupení. Tak kde je problém? Alza je dokonce tím tvým vytouženým autorizovaným profi partnerem Olympusu.
Jak tedy poznáme pro tebe dostatečně renomovaného prodejce? Nejprve jsi argumentoval stránkami Olympusu, cituji "Dohledejte si sám....autorizovaní prodejci, Olympus - profi partneři. ", ale oba dva prodejci v seznamu jsou (jeden v partnerech, druhý v profi partnerech). Takže? Sám si protiřečíš. Nejprve odkazuješ na sekci autorizovaných prodejců, ať si to tam dohledáme, ale oba dva tam jsou. Takže proč na to odkazuješ a nejprve tomu přisuzuješ tak velký význam, když poté, co se ukáže, že oba prodejci jsou v seznamu, to najednou žádný význam nemá?
Odpovědět4 0
As zde došlo mou vinou vyjadřovací k nepochopení. Tak snad se svou ne zrovna dobrou schopností popsat pohled a názor ( ne drzost jak tu někdo moudrý zmiňoval) jaký zastávám uspěji. Rozhodně si neprotiřečím, Alza je stejný překupník jako CSC, jestli má certifikát autorizovsného prodejce je mi z meritu věci jedno, je to jen papir. Prostě ta úroveň prodeje mi vadí. Taky jsem u nich nic nezakoupil viz má odpověď Choakinek. Raději z pohledu ceny prodělal jak se na první pohled jeví. Jenže nakupuji a po upotřebení také prodávam, např.bezstarostně na protiúčet a využívám i další služby a výhody u těch co se tím skutečně zaobírají.
Když jsem psal že sleduji autorizovsné prodejce, tak ano šlo v mém případě o ty co Olympus uvádí jako profi. Vám jsem odpověděl Ano, že máte pravdu a poděkoval.
Skutečně pokud jde o ty z mého pohledu ne zrovna vyhledávané prodejce a to si myslim že zrovna Alza a CSC nejsou nejhorší, tam jen občas kouknu a tedy jsem přehlédl tu úžasnou v uvozovkách nabídku. ( subjektivně
Odpovědět0 2
Vzhledem k tomu, že Czechcomputer, resp. CZC.CZ na stránkách Olympusu jako autorizovaný prodejce přímo figuruje, není nejmenší důvod označovat je za pokoutní prodejce. Naopak by bylo fajn uznat, že jste se prostě zmýlil a tím bych to asi uzavřel, že.
Odpovědět3 1
CZC je prachsprostý překupník se vším možným, má jen povolení k prodeji. Z mého pohledu a přístupu k věci půjdu raději tam kde se na fototechniku přímo zaměřují, nepotřebuji slevu za každou cenu. A již na začátku jsem uvedl, že žádný renomovaný prodrjce to s dalším objektivem nenabízí.
Snad by tedy pro přesnost a pro lovce slev za každou cenu uvedl Vietkong ve Vysočanech kde trnto Olympus zakoupíte za 10.000,-
Odpovědět0 5
Z vašeho úhlu pohledu prostě svůj omyl neuznáte a raději to budete stále okecávat a všemožně zdůvodňovat ;)
Odpovědět6 1
Klid, pro začátek zelený čaj s medem, kdyby neuroza přetrvávala, lehčí sedativa, ale na předpis, nic pokoutního.
Odpovědět0 4
Drahý pane, veřejně se nechat usvědčit z omylu a svůj omyl dál popírat a ještě se snažit trollit, to by mě, být vámi, nebavilo. Radši bych omyl přiznal, než bych ze sebe dělal čím dál tím většího vola, ale proti gustu.. tímto vám přeji pěkný zbytek dne, alespoň já si ho nehodlám dál kazit diskuzí o ničem, gruss gott ;)
Odpovědět7 1
Jak vidíte, někdo radši bude volem, než by přiznal chybu.
Odpovědět5 1
Než budete volovat..... panu Šurkalovi jsem slušně odpověděl ....Ano (ve smyslu máte pravdu) a poděkoval....děkuji za odkaz.
Odpovědět0 2
Aha, tím asi máte na mysli i vaší arogantní poznámku o pokoutném prodeji na CZC.CZ a následnou plodnou debatu, že? ;)
Odpovědět2 0
Ano to slovo muselo být z pohledu Vás jako čtenáře burcující, přehnané a nadsazené, snad i urážlivé pokud je ten obchod Váš oblíbený. Ovšem takhle přímo to záměr nebyl, dotknouti se. Spíš vyjádření mého znechucení řetězci obecně ať jde o kamenne či eshopové. A bez urážky ten čaj skutečně pomáhá. Apropo názor není drzost sic muže být relevantní nebo také hloupý, stále jde o názor. A gratulaci na vlastní názor beru jako pochvalu
Odpovědět1 2
Já se CZC nezastávám z důvodu, že bych je kdovíjak miloval, ale protože mi odsuzování těch vašich "řetězců", nebo "překupníků" (ideálně prachsprostých) připadá krátkozraké, až slaboduché.
Ano, přiznávám, v Alze u zeleného zmrda nakupuju často, protože mají prostě výběr a nakupuju tam, mimo PC komponent a příslušenství občas i fotovýbavu. Na CZC nakupuju občas také, pokud se vyskytne tak výhodná cenová akce, jako v článku. Dokonce chodím sem tam nakupovat i do Electroworldu, nebo Datartu. Jenže důležité je to slovo nakupovat. Do obchodu se nejdu vykecávat a zdržovat zaměstnance, pokud to není nezbytně nutné. Ti nejsou zvědaví na každého strejdu, co se tam objeví a potřebuje předvádět, jak velký má přehled. Jdu si tam pro věc, kterou jsem si předem vybral, nebyl jsem líný přečíst si x recenzí a hodnocení, uživatelských zkušeností a zkouknout nějaké to video. A pokud už se stane a nejsem si výběrem stoprocentně jistý, tak jdu do obchodu, kde si můžu předmět svých tužeb vyzkoušet, pokud to je možné. Ale rozhodně se nenechávám omezovat nějakou naivní představou o "značkovosti/neznačkovosti" různých eshopů.
Apropos, drzost nebyla reakce na váš názor, ale na formu jeho vyjádření a evidentní neznalost obchodu, kam sice nechodíte nakupovat, ale který neváháte označit výše zmíněnými výrazy ;)
Odpovědět3 0
Je mi jedno kde a jak nakupujete součástky, jestli u zmrda nebo jinde. Jestli zrovna Vám připadá krátkozraké až slaboduché čemu dávám přednost a co se mi nelíbí a co nebudu podporovat je můj problém ne Váš.
Chodíte snad se mnou nakupovat, že posuzujete zda zdržuji a nebo o čem byla řeč než mnou předem vybrané, ( a již v praxi otestované) zboží naskladnili či kdo co předváděl. Rozhodně za ty roky nemám naivní představu o značkovosti, spíš reálný přístup k možnostem a schopnostem obchodníka, s důrazem na servis, reklamace, další prodej, služby jako tisk, čistění snímačů a další služby s foto spojené, a ano potrpím si na jistou tradici v oboru ( nejen foto).
Váš spisek připomíná v mnohém neomarxistickou propagandu, kde je vždy většina domyšlena autorem samým.
Máteli dobré zkušenosti s výše zmíněnými obchody tak si gratulujte sám ( navíc výše uznávám, že jsou
i horší podniky), ne jiným kteří je nemusejí mít. A ano do CZC a Alzy chodíte neb si můžete předmět svých tužeb vyzkoušet.... umíte pobavit, palec nahoru.
Pokud Vás tak sebral výraz pokoutný, nejste zrovna vyrovnaný a vnějším vlivům odolný člověk. Jak pak asi trpíte u jiných rozprav zde na digimánii, kde slovíčko či výraz pokoutný je naprosto nevinný.
Pokud jste nepochopil co jsem měl na mysli, jaký názor zde prezentuji, netrapte se, je to má vina, má slabší vyjadřovací schopnost.
Odpovědět0 3
No, jak tak pozoruju, moje zásadní chyba byla v téhle diskuzi jakkoliv argumentovat a vysvětlit, proč mi připadá nevhodné označovat eshopy a obchody jako CZC, Alza, Datart, apod. jako pokoutní prodejce, překupníky atd..
Nepotřebuju s vámi chodit nakupovat, abych pochopil, jak moc musíte být oblíbený u zaměstnanců a pracovníků vámi vyvolených tradičních prodejců. K tomu mi stačí těch pár řádek vašich komentářů a hlavně vaše neochota a neschopnost pobrat meritum diskuze a to, že s gustem pomluvíte něco, s čím nemáte žádné zkušenosti, ale neváháte se o tom vyjadřovat přehnaně negativně a hloupě. A k tomu, vážený, není potřeba neomarxistická propaganda, k tomu bohatě stačí zkušenosti s lidmi.
Samozřejmě, že si rád pogratuluju, že nejsem ovce, která zaslepeně nakupuje v jednom, či dvěma obchodech a která evidentně vidí cosi zkaženého na cenové akci konkrétního prodejce, protože to prostě není plošná cenová akce výrobce, jak se běžně ve světě fototechniky děje a což vám připadá jaksi podezřelé, jak to tak vypadá (touché).
Výraz pokoutný mě nikterak nešokoval, jen jsem vám pouze lehce naznačil (a nebyl jsem sám), že je nesmysl jej použít v případě oficiálního partnera Olympusu, jelikož slovíčko pokoutní se používá pro označení prodeje nedovoleného, či načerno (což vám jakousi nešťastnou souhrou náhod uniklo).
A jak jste si zajisté nestačil všimnout, v diskuzích si běžně vedu celkem zdatně a nesnažím se argumentovat blbostma, pokud cítím, že je něco potřeba dovysvětlit, rád to udělám, protože neoperuju datama a skutečnostma vycucanýma z prstu, ale ideálně z vlastních zkušeností.
Co se týká vašich vyjadřovacích schopností, tak je stavím naroveň vaší schopnosti pochopit smysl psaného textu, což jsem víceméně rozvedl ve čtvrtém odstavečku své stati, ale tím se nijak neznepokujte ;)
Odpovědět4 1
Zásadní problém v tom, s čím jste tu začal a celou dobu operujete, je to, že jste vyloženě odsoudil CZC a Alzu jako pokoutné, neautorizované, pochybné prodejce jen proto, že je nepreferujete. Ale to jsou přeci dvě úplně odlišné věci. Nařknout někoho takřka snad až z podvodných praktik a říci, že je nepreferujete, protože třeba chcete odbornější personál, to jsou dvě naprosto, ale naprosto odlišné věci. A v tom je ten problém. Tady Vám vůbec nikdo nebere to, že nerad nakupujete u Alza nebo CZC. To je naprosto v pořádku. Každý má obchody, které má raději a které ne. Nic proti ničemu, na tom nic není. Také je mám. Ale takto je odsoudit na základě preferencí, to je problém. Nelze o někom tvrdit, že je někdo pochybný prodejce a překupník jen proto, že si tam dobře nepokecám a nerad tam nakupuji.
Odpovědět4 1
Problém je, že já tu nikde netvrdil že Alza není mezi profi partnery Olympusu, jen ji označil za stejného překupníka jako CSC. Slovem překupník vyjadřuji subjekt, kterému je naprosto jedno co prodává ve smyslu nakoupím v bodě A převezu do B a prodám. Nic více nic méně. Nespojuji to slovo s něčím nelegálním.
Ohledně těchto řetězců ke kterým mám své výhrady ( na základě nedobrých zkušeností) ale také uznávám, že jsou i horší. Také jsem zde nikoho nenařknul z podvodných praktik, leda tak z neomarxismu, levicové zaslepenosti. Ano slovíčko pokoutný nebylo nejvhodnější, narychlo zvolený výraz jak slušně( ne však adekvátně uznávám) vyjádřit něco jako s prominutím pěkný sráči v prodeji fototechniky, zajisté čistě subjektivně.To že jiný spokojen jest nerozporuji. Naopak se zde někdo snaží mi podsunout že tak činím s měřítkem zda si dobře pokecám a řečmi o značkovosti.
Odpovědět0 2
nekrmte troly :)
Odpovědět2 0
Ak by miesto Mark II bola za rovnaku cenu Mark III tak by som to hned kupil :-)
Odpovědět0 0
Zase tak moc se tyto modely od sebe neliší, dokonce M3 je v něčem i horší - má třeba o fous menší zvětšení hledáčku, než M2.
Odpovědět0 0
To ano, okrem hladaciku ma napriklad Mark III ovela "plastovejsiu" konstrukciu.
Hlavnou vyhodou M III je ale autofokus. Hlavne pri foteni pohybujucich sa objektov je to oproti M II "nebe a dudy". Takisto snimac s vyssim rozlisenim umoznuje robit vacsie vyrezy (pouzivam hlavne pevne objektivy bez zoomu a teda nie vzdy sa da priblizit k objektu tak, aby fotku nebolo treba rezat) .
Momentalne mam E-M10 Mark II a upgrade na E-M5 II by mi zase az tak vela nepriniesol. Vyhodou Mark III (oproti E-M5 II) v mojom pripade je aj to, ze ma tu istu baterku ako E-M10, teda mozem pouzivat E-M10 ako "zalozne" telo a staci mi pritom jedna nabijacka.
Odpovědět0 0