V reklamštině zní lépe "Vyrobili jsme pro vás malý lehký ultrazoom" a "naše nové snímače/procesory si nyní poradí lépe s horší světelností". Než "máme pro vás velké a těžké UZ se světelností 2,8 po celém rozsahu". ;-)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(3)
Hned by nasledovala otazka: Ako si "naše nové snímače/procesory " poradia pri horsej svetelnosti s vytvorenim hlbky ostrosti zodpovedajucej F2.8 ? ;)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(2)
A oni by odpověděli "Naše UI vám rozostří pozadí dle potřeby"...
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(2)
Hned by následoval dotaz na technické řešení, které zajistí rozostření přesně jako pomocí objektivu ;-).
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
To mi připomíná legendární hodnotu světelnosti na dlouhém konci u novějších kompaktů s "pidi čipem" a větším rozsahem zoomu: F6.9 :-).
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Hmm, Sony má nějaký "dvacítkový" zoom - F4, Panák F3.5-5.6. Tamron jim opět ukázal záda :-).
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)
Hmm, Tamron má 11-20 F2.8, 20-50 by tedy dával smysl. Akorát by to byl F2.8, nikoliv F2.
OdpovědětKvalita příspěvku: dobrá(0) nízká(0)