Zpět na článek

Diskuze: Canon vysvětlil, proč lze dělat lepší objektivy pro CSC než pro DSLR

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

fotoartin
fotoartin
Level Level
23. 6. 2019 23:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Profesionalni fotograf, skoro profesionalni bezzrcadlovka s naprosto superprofesionalnim EVF, na kterem profesional profesionalne vidi, jak budou jeho profesionalni vytvory profesionalne vypadat na hotovych profesionalnich snimcich ..
asi takhle ...
https://www.zonerama.com/masinda/Album/5397991

ano, fototechnika je uz proste obecne tak daleko, ze to vzdy nejaaak dopadne :))))
a tohle je typicky priklad, jak to dopada zcela bezne ....
jo..ten fůlfrejmlůk, to je žůžo

Hirogen
Hirogen
Level Level
19. 6. 2019 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

dohadujete se nad pravdivostí titulku, který mimochodem smysl dává, ale nikdo jste se nepozastavil nad tím, že Canon vysvětluje výhody něčeho, co sám nevymyslel a co už jiní dělají asi 8 let...

Sakini
Sakini
Level Level
19. 6. 2019 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hirogen Tak nad tímhle očividným faktem jsem si řekl, že to už se ani nikdo nepozastaví. A navíc to asi není dost konfliktní téma, aby vyvolalo hádku, což mi v poslední době přijde jako jediný cíl některých účinkujících.

fotoartin
fotoartin
Level Level
19. 6. 2019 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hirogen Smysl dava, ale obsahove sdeleni O.
Nebo obdobne, jakoze kdyz budu psat nadpisy:

XY vysvetlil, proc LZE delat kvalitnejsi DSLR nez CSC.
CY vysvetlil, proc lze delat kvalitnejsi Canony nez Olympusy.
atd ..

Tak me zaujala uroven toho titulku a jeho obsahovy vztah k hned prvni vete clanku. Dal jsem nic neresil.

fotoartin
fotoartin
Level Level
18. 6. 2019 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Canon vysvětlil, proč lze dělat lepší objektivy pro CSC než pro DSLR
Dnes, Milan Šurkala, aktualita
Společnost Canon zveřejnila video, ve kterém vysvětluje, proč mohou mít CSC fotoaparáty snáze opticky kvalitnější objektivy než digitální zrcadlovky při menších rozměrech"

A kdo teda vysvetli, proc nadpis a prvni veta clanku jsou v rozporu neboli proc je nadpis clanku zavadejici?

jozkopower
jozkopower
Level Level
18. 6. 2019 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fotoartin Aké bludy, žiadny rozpor tam nevidím.

fotoartin
fotoartin
Level Level
19. 6. 2019 18:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jozkopower OK
Takze pokud v nich nema byt rozpor, je tituelek zcela stupidni a zavadejici.
Ma obsahove sdeleni na urovni jako bych napsal napr.:

Canon vysvětlil, proč lze dělat lepší objektivy pro DSLR než pro CSC
Canon vysvětlil, proč lze dělat lepší objektivy pro mobily než pro CSC
Canon vysvětlil, proč lze dělat lepší objektivy pro mikroskopy než pro DSLR

A v takovych vyrocich mohu pokracovat pul dne a vsechny budou bez smysluplneho sdeleni, nebot LZE opravdu spoustu veci.
Hned prvni veta clanku obsahuje popis te dulezite informace, tedy, ze Canon vysvetlil, pro je SNAZSI delat opticky kvalitnejsi objektivy, coz je informace dosti rozdilna od nicnerikajiciho titulku(na urovni titulku na supercz), v tom tedy vidim ten rozpor.
Mozna neni rozpor optimalni slovo?

Doyl2kX
Doyl2kX
Level Level
18. 6. 2019 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fotoartin a proč by si to mělo odporovat

fotoartin
fotoartin
Level Level
19. 6. 2019 18:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Doyl2kX viz ostatni me odpovedi

Choakinek
Choakinek
Level Level
19. 6. 2019 00:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fotoartin Běž trollit jinam.

mlsný amatér
mlsný amatér
Level Level
19. 6. 2019 10:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Tohle bylo myslícímu tvorovi jasné hned od začátku, jenže senochrupové potřebují oficiální vysvětlení od někoho, kdo pořádné CSC ještě donedávna neuměl. Teď budou čekat, až jim někdo z Canikonu vysvětlí, že elektronický hledáček toho umí mnohem víc, než optický, takže je lepší.

Jirik_H
Jirik_H
Level Level
19. 6. 2019 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek neuměl? CSC je jednodušší než DSLR. Takže spíše opačně, CSC začali dělat ti, kteří DSLR nezvládli, že ano. Příkladem budiž SONY, jejíž DLSR byla tragédie.

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
19. 6. 2019 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek A co take DSLR od Panasonicu a Olympusu ? To bola tiez tragedia ?

Jirik_H
Jirik_H
Level Level
19. 6. 2019 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Od Panasonicu neznám žádnou DSLR (a pokud byla, prodejně byla tragická, což vyjde nastejnou). No a DSLR od Olympusu - no dělat DSLR na 4/3, to také nemůže být prodejně moc úspěšné. Pokud něco neumím prodat, tak to vyrábím špatně.

Sakini
Sakini
Level Level
19. 6. 2019 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Tragédie, to ne. Panasonic zanechal v DSLR světě mizivou stopu a byly to dobré, ale výkonově slabé stroje (mám dodnes funkční Digilux 3, super na ovládání a moc sympatické fotky, ale ve své době enormně drahé a podprůměrně výkonné). Řada Olympusů byla výborná na svou dobu, pokrytá špičkovou optikou, ale co se senzorů týče tak dlouho běželi metr za jedoucím vlakem, až jim došel dech a fouklo jim to. Tragédie to nebyla v žádném případě, ale na čele nepochodovali. E-5 byla po výkonnostní stránce top stroj, super udělaná, a dokonce ten senzor se nemusel stydět oproti třeba Nikonu D90 - bohužel přišel proti D7000 a Pentaxu K-5, které ho za poloviční cenu obrazově smázly. Ovšem dobrá pověst tam pořád je, když jsem E-5 loni prodával mohli mi ruce utrhat, a finální kupující na ni přešel z Canonu 7D II, který ho vůbec nenadchl. Ti kdo první šli do CSC, opravdu nijak extra neuspěli ve světě zrcadlovek, nebo už ztráceli půdu pod nohama, a trh s CSC byl zcela nový. Prostě volba alternativního produktu, v kterém můžu uspět, když ten stávající je přeplněný a ovládaný silnějšími konkurenty.

Jirik_H
Jirik_H
Level Level
19. 6. 2019 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Psal jsem tragické prodeje, což je v podstatě pravda.

Sakini
Sakini
Level Level
19. 6. 2019 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Oproti lídrům trhu, ano.

fotoartin
fotoartin
Level Level
19. 6. 2019 18:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek vykur

fotoartin
fotoartin
Level Level
19. 6. 2019 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek ano, fakt z nadpisu byl jasny stejne jako napr to, ze:
mlsny amater je mozna hlupak
mlsny amater je mozna provokater
mlsny amater je mozna pomatenec
mlsny amater je mozna zena
mlsny amater je mozna genius

ani nic z toho nelze vyloucit, nicmene obsahova sdlenei jsou o nicem ... protoze ze neco nebo nekdo je mozna neco nebo ze neco LZE, to jsou pomerne nicnerikajici informace

fotoartin
fotoartin
Level Level
19. 6. 2019 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Elektronicky hledacek je opravdu vyborny pro a prinosny pro cvakalisty, co vlastne nevi co a proc cvakat, ale cvakat chteji. To mas pravdu mozna genialni mlsny amatere.

Jirik_H
Jirik_H
Level Level
19. 6. 2019 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Nejde o lídry, ale o rentabilitu vývoje a výroby. Což tyto prodeje nemohly zajistit.

Sakini
Sakini
Level Level
19. 6. 2019 19:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek A co ovlivní prodeje že všeho nejvíc? Schopnější konkurence. Dokud DSLR Olympusu neměly tak velký technický rozdíl vůči konkurenci, systém rostl, používal se, a vývoj se vyplatil. Jak technika narazila na limity, museli na to jinak a 4/3 dál nehnali, nemělo to smysl. Co kdyby Olympus byl jednička na trhu, lepší zrcadlovky by neexistovaly, prodával by se ten systém dál? Velmi pravděpodobně ano. Bylo to hlavně o schopnostech konkurentů, v okamžiku kdy CaNikon dokázal nabídnout amatérské zrcadlovky levněji, a s lepšími parametry, byl osud 4/3 zpečetěn.

fotoartin
fotoartin
Level Level
19. 6. 2019 21:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek "A co ovlivní prodeje že všeho nejvíc?"
--------
Nákupy.

fotoartin
fotoartin
Level Level
20. 6. 2019 04:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Fotoartin, to jsi napsal pitomost jak mraky.
Nákupy rozhodně ne.
Spíše třeba příjmy prodávajícího, ale nákupy fakt ne ty mongole.

mlsný amatér
mlsný amatér
Level Level
24. 6. 2019 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Elektrický proud jde vždy cestou nejmenšího odporu, chytří lidé rovněž. Takže proč se trápit s konstrukcí něčeho, co začala být technická mrtvola od momentu, kdy byl filmový pás nahrazen snímačem? Byla by to jen ztráta času a investic, takže bylo naprosto logické, že DSLR včas zařízli a prostředky a síly vrhli na otimálnější a jednoznačně lepší technologii.

mlsný amatér
mlsný amatér
Level Level
24. 6. 2019 10:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek A co ovlivní nákupy? Reklama a čím prolhanější, tím lepší, i když dočasnější. Protože těch, co reklamě nevěří a používají vlastní mozek je pořád ještě, přes spoustu negativních zkušeností, málo.

mlsný amatér
mlsný amatér
Level Level
24. 6. 2019 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Elektronický hledáček má spoustu možností nastavení, takže umí, když si ho umíš nastavit, což zcela určitě není tvůj případ, spoustu věcí, které optický hledáček z principu své funkce nikdy umět nebude. Takže ano, cvakálista s dobře nastaveným elektronickým hledáčkem udělá mnohdy lepší fotky, než poloprofesionál s OVF. O přesnosti zaostření, kdy se zaostřuje na stejné místo, na jakém pak vzniká fotka, čili s jinak nedosažitelnou a absolutní délkovou přesností už vůbec nemá cenu diskutovat.

mlsný amatér
mlsný amatér
Level Level
24. 6. 2019 10:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Senochrupovi došly argumenty, takže se uchyluje k ubohostem jemu vlastním.

fotoartin
fotoartin
Level Level
24. 6. 2019 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek To si snad myslí jen malý děti, že hlavním účelem reklamy je to, aby ji lidé přímo uvěřili.

Btw chtělo by si to udělat pořádek s těmi pády ... kdo co ovlivňuje či čím je co ovlivněno.

fotoartin
fotoartin
Level Level
24. 6. 2019 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek EVF má urcite spoustu moznosti nastaveni, ale ta jsou prumernemu uzivateli EVF zcela k nicemu, protoze jak praxe ukazuje, takovy prumerny uzivatel neni schopen nastavit mnohem zakladnejsi veci nez nejaky EVF.
O tom, co je a není muj pripad si jdi povidat treba s mamkou na facebook.
Ale vubec nejde o to, jak je EVF nastaveny, jestli dobre nebo spatne, jde o to, ze neni vzdy stejne, coz jsi evidentne ty nefotograf nezvladl zatim vubec pobrat. Byl tu na to krasny priklad s odkazy do zdejsich recenzi, kdy nekere fotky ze stejnych lokaci jsou u jednoho pristroje preexponovane, podruhe zase podexponovane. Ale vazne si nedelam iluze, ze to nefotograf jako ty pobere.

"O přesnosti zaostření, kdy se zaostřuje na stejné místo, na jakém pak vzniká fotka, čili s jinak nedosažitelnou a absolutní délkovou přesností už vůbec nemá cenu diskutovat."
Já teda myslel, ze ty roumy postujes proste proto, ze je horko, ale na zaklade tohoto tveho vyroku je patrno, ze nejspise pujde o nedostatek jodu v detstvi.
Neboli prave jsi napsal, ze

>> EVF zaostruje na misto, kde vznika fotka . <<

To uz je skoro stejne dobry jako Choakinkuv vyrok o tom, ze ve fotacich uz byly vsechny opticke casti nahrazeny elektronickymi a skoro tak dobry jako vyrok Milana Šurkaly o tom, ze EVF umoznuje fotit tam, kde jinak uz nen videt.
To by syho casu nevymyslel ani Urban.

fotoartin
fotoartin
Level Level
24. 6. 2019 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Jaky argumenty bys cekal na slovni napadeni ty ajnštajne?

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
24. 6. 2019 11:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Priemernemu cvakalistovi je zrkadlovka uplne k nicomu pretoze ako prax ukazuje, taky priemerny cvakalista aj tak foti len na automatiku a fotky pochovava na facebooku, kde mu ovela lepsiu sluzbu urobi akykolvek lepsi mobil.

Znamena to azda, ze zrkadlovky su horsie od mobilov ?!?!

fotoartin
fotoartin
Level Level
24. 6. 2019 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Nemel by jsi na to odpovedet sam?
Prisel jsi tu s ivahou/nazorem, tak je podstatne, co z nej vyvozujes ty. Ne?

fotoartin
fotoartin
Level Level
24. 6. 2019 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Mas pravdu, kompakty potazmo bezzzrcadlovky, coz jsou kompakty s menitelnym objektivem jsou technickou mrtvolou od zacatku, proto se na ne vzdy pohlizelo jako na neco zcela podradneho. Uznani patri tem, kteri momentalne dokazali poblouznit stadecko tech jednodussich natolik, ze si takto podradnou vec porizuji hromadne.

Co je vysledkem, kdyz si podradnost jakou je bezzrcatko s EVF, nedejboze jeste aby to byl Olympus, poridi typicky profik, co chape vyhody tohoto systemu, nahdes treba zde:

https:​/​/www.zonerama.com​/masinda​/Album​/5397991

I kdyz verim, ze nefotografum a jinym mlsnym netahlum se ty cvaky mohou mozna i libit.

Sakini
Sakini
Level Level
24. 6. 2019 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Jó schíza, to je věc, člověk si má pořád s kým povídat, a když si ještě založí víc účtů, může se i hezky hádat a dávat hodně mínusů.

Reklama
Reklama