Finanční výsledky Canonu za poslední čtvrtletí jsou docela rozporuplné. Společnosti se rozhodně daří, fotografické divizi však nikoli, přestože se Canonu daří zvyšovat podíl na trhu. Dokonce je v CSC i jedničkou.
Spousta společností v těchto dnech zveřejňuje zprávy o svém hospodaření za uplynulé čtvrtletí, kde se zároveň dozvíme i nějaké ty další zajímavé detaily. Pokud jde o Canon, samotné společnosti se daří a příjmy navýšila o 1,4 % z 992,5 na 1006,4 miliard jenů. Také provozní zisk se navýšil, a to o 4,4 %. Čistý zisk šel nahoru dokonce o 12,3 % z 69,2 na 77,7 miliard jenů. Bohužel, fotografická divize je jediná u Canonu, která vykázala meziroční poklesy.
Přestože se Canon stal jedničkou na CSC trhu v Japonsku a zvýšil podíl na trhu i v ostatních regionech po celém světě, nestačilo to. Příjmy divize klesly o 7,8 % z 282,7 na 260,5 miliardy jenů, přičemž u fotoaparátů to bylo o 9,4 % (na 164,4 miliardy) a u inkoustových tiskáren o 5,4 % (na 73,9 miliardy jenů). Provozní zisk šel dolů dokonce o 28,3 %, nicméně divize je i nadále zisková (zisk činil 34,8 miliardy jenů).
V případě fotoaparátů se společnosti dařilo s novým CSC fotoaparátem Canon EOS M50. Solidní prodeje mají i kompakty PowerShot řady G, ale ostatní kompaktní fotoaparáty padají k zemi. Celkově kompakty padly o 22 % na pouhých 840 tisíc kusů a Canon tak byl nucen přehodnotit předpoklad na celý rok ze 3,4 na pouhých 3,0 milionu kusů. Na rozdíl od jiných společností, které se soustředí zejména na high-end, se Canon chce soustředit na nižší třídy CSC tak, aby si ke svému systému "uvrtal" co nejvíce zákazníků. Ty bude podporovat i masivními reklamními kampaněmi zejména pomocí sociálních sítí.