Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od Dan7
No díky místní cenové politice Sony jsem se naučil kupovat objektivy Zeiss a Sony­-Zeiss v Anglii. Ten cenový rozdíl je tak velký, že i kdybych to tam posílal v záruce, tak se to pořád vyplatí. Aktuální cena přes e­-bay u Sony­-Zeiss 16­-70mm f­/4 tak 18000 Kč + poštovné 700 Kč, záruka 1 rok. Tento ovšem nemám. Vlastním Zeiss Touit 12mm f­/2.8 a je výborný. Vyrovná se i mému vůbec nejoblíbenějšímu sklu Canon 16­-35mm F­/4 IS USM.
Jinak co jsem měl možnost zatím fotit s objektivy pro Sony e­-mount, tak ty pevné objektivy Zeiss ­(Touit pro APS­-C a Batis pro full­-frame­) a Sony­-Zeiss jsou za mě perfektní ­- ostré ­(hlavně Sony­-Zeiss 55mm f­/1.8­), ale z těch zoomů mám takové rozpačité pocity. Ty rohy nejsou úplně ideální. Ale kontrast i protisvětlo v pohodě.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 9.10.201621:11|Kunětická hora
Moc pěkně odfocený hrad. Asi ideální záběr, kdy je v čele hradu věž. Trochu by mě ještě lákal šiřší záběr dole a na strom v pravém dolní rohu.
Odpovědět0  0
Fajn krajinka ­- má to světlo, zajímavou oblohu, kontrast chladného a teplého...
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 9.10.201621:02|Nela...
Super Julo a Nelo :thumb.
Odpovědět0  0
Na kochání dobré¨:thumb.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 20.9.201610:12|BRNO
Taky dobrý pohled na katedrálu a Špilas. Pokud si i čekal na vlak, tak to určitě tam taky patří. HDR zpracováno citlivě.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 20.9.201610:09|Mordor
I přesto to na mě nepůsobí jako Mordor nebo temně, ale kupodivu dost klidně a pohodově. No bude ti muset stačit pět hvězdiček.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 20.9.201610:06|Tre Cime
Taková krajinářská klasika z hor :thumb, co jsem nikdy nevyfotil :­/. No třeba se někam taky časem dokopu :­). Máš to pěkné.
Odpovědět0  0
Povedená formátem i barevností.
Odpovědět0  0
Tobě to v poslední době jde pěkně od ruky :thumb.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 17.8.20169:31|Monstrum
Nebo taky na polívku :)
Odpovědět0  0
Příjemná barevně i celkově.
Odpovědět0  0
Kompozice i scéna ukázková. Světelné podmínky zase jiné než obvykle za západu. Takže taky nakonec plus.
Odpovědět0  0
Mně se taky líbí. Širokoúhlé fotky mám rád :thumb. Zámek má prostor a pomohla i obloha s mraky.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 24.7.201621:57|Ulička...
Podařený převod, ostrá, prázdné a tajemné zákoutí. Rozhodně zaujala.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 24.7.201621:54|síla...
No je vidět, že sis s tím vyhrál. Trochu dumám jak by to vypadalo vyfocené nějakým klasickým portrétním objektivem, ale i to pozadí je zajímavé... uf :)
Odpovědět0  0
Takové fotky si dám líbit Pavle.
Odpovědět0  0
Dobrý záběr. Ten širokáč ti fakt sedne :thumb.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 23.7.201615:18|Č.Krumlov
Tak to je klasika z Krumlova. Už se těším, až se tam zase dostanu a samozřejmě tady ta vyhlídka nesmí chybět.
Odpovědět0  0
Myslím, že tomu rozumím. Kolikrát vyfotím nějakou v reálu opravdu škaredou rozbořenou stavbu a na fotce vypadá dobře a fotogenicky. V reálu pak vypadá hrozně a dobrá tak leda na demolici.
Odpovědět0  0
To se povedlo. Správný moment i světlo. Možná je zkusit i další kompozice, ale za takového počasí člověk spíš zdrhá.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 17.7.201612:35|Horská
Pohodová fotka. Dobře odfocené a zpracované panorama.
Odpovědět0  0
Děkuji. Upravil jsem si tři verze této fotky, ale nakonec jsem dal na ukázku tu nejbarevnější :­). Chtěl jsem zachytit ten kontrast pronikajícího slunka do tmavého a zarostlého koryta řeky Dyje. Mám ještě méně saturovanou a pak černobílou.
Odpovědět0  0
Díky Jirko. Akce se povedla a počasí nebylo takové vedro. Závěr je většinou už přímo v řece Dyji a to jsou asi nejlepší fotky.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 9.7.201610:28|Dolný Moščenec
To ranní světlo má barevně něco do sebe.
Odpovědět0  0
Dobrá práce!
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 9.7.201610:23|Lady Liberty
Celá série z USA je hodně povedená :thumb. Tady tu bych fotil stejně, když to vidím u tebe. Kompozice funguje a není to úplně na střed. Za mě hotová kvalitní fotka.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 26.6.201613:23|Vítochov
Tam bych se taky rád někdy podíval. Zatím jsem se k tomu nedostal. Takových kostelů je málo a podle fotek i okolní krajina vypadá hodně zajímavě. Marný nebude i pohled na krajinu z nedaleké rozhledy Karasín. Fotka pěkná. Možná bych tomu dal ještě trochu víc prostoru jestli je to možné ­- vlevo i vpravo.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 24.6.201614:05|Do lesa
Díky za komentář!
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 22.6.201612:23|v podhradí....
Je to tak. Souhlas tady s tou kompozicí z tohoto místa. Celkově je to zdařilé a vyvážené i tím netradičním formátem.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 21.6.201613:12|v podhradí....
Neboj Jirko. Budeme tě řídit manuálně na dálku :­). Tak kompozice tak nějak jasná. Fotit se bude večer při západu a slunko by mělo zapadat a svítit z levé strany... tak až to budou osvětlovat poslední paprsky, tak tam dáš manuál ­(vidím to tak pro ten Nikon: RAW, ISO 100, clona 8, čas 1­/100­). Můžeš zkusit i zvednout rychlost a nastavit i bracketing + samospoušť s rozdílem expozic tak max. +­-2 EV. Lepší by byl stativ, ale za světla se dá i z ruky. Dlouhočasovka jako máš tu černobílou by taky nebyla marná. Už to vidím Davide. Přišlo mně to jako stín. Podobný lem a spíš horší vzniká také při používání přechodových filtrů hlavně s tvrdým ­(hard­) přechodem a tak jsem si na to zvyknul.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 21.6.201610:07|Tůůůrista
Pěkná hloubavá fotka se správně zvolenou hladinou ostrosti.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 21.6.201610:02|v podhradí....
No ta je po rozkliku hodně dobrá :thumb. Možná ještě někdy podobnou barevnou za podobného světla. Akorát bych upravil kompozici, aby ten hrad nebyl uprostřed. Když už ti to toho kecáme :­) Tak mně to připadá vyváženější ­- hrad a ten kostel: ­[url=http:­/­/www.imagehosting.cz­/?v=bw542998or.jpg­]­[img­]http:­/­/www.imagehosting.cz­/thumbs­/bw542998or.jpg­[­/img­]­[­/url­] Jo a stíny za mě jsou úplně v pohodě. To si ještě neviděl Davide stíny vytažené z mého Canonu :­) Když se to přežene, tak jsou to takové fialové fleky...
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 21.6.20169:56|Do lesa
Díky za komentáře.
To se ti to mluví pane z Královského hvozdu. U nás je to les jak Brno :­). Má 200m na délku a 50m na šířku. U nás je většina ­"hlubokých­" lesů listnatých.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 20.6.201620:07|v podhradí....
Velice zajímavá fotka díky tomu formátu. Příjemné světlo. Trochu jsem si říkal, kdyby byl nasvětlen hrad. Ale toto bude lepší. Hrad z minulosti v šeru. No tak jdeme bodovat ­- za Házmburk máš bod navíc :­). Sice je to daleko a nikdy jsem tam nebyl, ale hrad jsem poznal.
To místo je výborné. Zkusil bych i jako popředí jenom vodu, střed Klapý a pozadí Házmburk a obloha.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 17.6.20168:49|Vyšší Brod
Díky za info. Někdy mám podobné zkušenosti, že se dostanu třeba před bohoslužbou na místa, kde se jinak nedostanu.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 16.6.201621:43|Vyšší Brod
Pěkný! Tam bych si rád taky někdy zafotil. Podobné památky, to je moje hobby. Může se uvnitř kláštera fotit?
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 15.6.201611:45|V kapličce 2
Taky musím složit pochvalu. Na fotky z mobilního telefonu je to výborné. To jsou panoramatické fotky nebo má ten mobil takový širokoúhlý záběr? Viz. tady ta fotka a fotka ze sv. Mikuláše.
Do kostnice se vstupuje z dolní kaple, když se sejde do dolního patra kaple. Ale je možné, že je normálně zavřená a přístupná jenom třeba na Noc kostelů apod.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 15.6.201610:31|V kapličce
Svatováclavská kaple :thumb. Fotil jsem i dole v kostnici ­- zajímavé místo. Jedno z nejstarších v centru Znojma. Skoro úplná tma a nic nebylo vidět ­- ISO 6400 a stejně nic moc.

Kapli jsem fotil víc z boku, ale tato je taková fajn symetrická:
[url­]https:­/­/www.digimanie.cz­/galerie­/files­/3­/1­/4­/6­/6­/2­/dsc_5585s_original.jpg­[­/url]
Odpovědět0  0
Dokonce i ti ptáci jsou v Anglii noblesní :thumb. To není uřvaný český kos :)
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 15.6.201610:13|Mariina vyhlídka
Pěkné místo a kompozice ­- slunko a vyhlídka. Času na focení málo. To znám.
Odpovědět0  0
Super všechny tři. Díky za pěkné fotky ze života ptáků :thumb.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 15.6.201610:06|Konec jednoho mostu
HDR to není, ale snažil jsem se o podobnou úpravu ­(zvýšení ­"clarity­"). K těm bagrům a šutrům mně to sedělo.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 11.6.201613:07|Ehrenberg II
To mě taky napadlo s tím světlem. Tady ta je kompozičně dobře zvládnutá. Spojuje velice dobře z obou dalších fotek to hlavní: most a hrad s okolní krajinou.
Odpovědět0  0
No tam to jde fakt dobře odfotit. Dobré místo. Žádné tuctovky jako jsou ze silvestrovských ohňostrojů.
Odpovědět0  0
Vyfotím, ale bude to tak akorát s vánočním osvětlením. Snad ... všichni doufáme.
Odpovědět0  0
Ohňostroj sice nevím jak vypadal, ale fotka super :­).
Odpovědět0  0
Kompozičně ani ne, ale bylo by lepší, kdyby zrovna slunko dopadalo na kostel a okolí. Tím se vytáhnul hlavní motiv města okolo kostela. Jinak místo na focení perfektní.
Odpovědět0  0
No v každém případě to vypadá dobře ­- historicky!
Odpovědět0  0
Nechápu ­- taková modelka :­), já teda bych pochopení měl a případně dělal asistenta. Chtělo by to na podobnou fotku nějaký světelnější objektiv pro bokeh.
Odpovědět0  0
Taky dobrá. To následující panorama má díky slunku a okolní krajině ještě větší grády.
Odpovědět0  0
Super :thumb. O kompozici už byla řeč ­- slunko, podhradí, hrad. Všechno to do fotky dobře zapadlo.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 1.6.201619:12|Buchlovice
Poslední dny spolupracuje skoro pořád. Takové mraky každý den se jen tak nevidí. Jinak souhlas s Davidem. Možná bych velice mírně ještě posunul expozici do plusu ­(maximálně +0,3­), bílý bod nebo světla. Aby z té fotky trochu ještě víc vystoupil zámek. Čistě můj pohled.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 31.5.201611:57|Synagoga Boskovice
Dobře odfoceno. Kdysi jsem v Boskovicích byl, ale primárně na hradě a do synagogy jsem se nedostal a prošel si jen židovskou čtvrť. Tak už vím o co jsem přišel :­(.
Odpovědět0  0
Fajn momentka se výborným světlem. Trochu jsem přemýšlel ještě o dolním ořezu, ale nakonec si taky říkám proč nevyužít světelné odrazy na hladině.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 28.5.201614:10|Jana
Pěkné to máš :thumb.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 27.5.201614:35|nad Elektrárnou
Současná klasická krajina po celé ČR. Dobře zachyceno i díky večernímu světlu.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 26.5.201620:35|Vranov
Ještě původní barevná verze: ­[url=http:­/­/www.imagehosting.cz­/?v=img7004ces.jpg­]­[img­]http:­/­/www.imagehosting.cz­/thumbs­/img7004ces.jpg­[­/img­]­[­/url­] Koukám taky na datum pořízení ­"2015­-12­-24­" ­- to už se nedivím, že bylo takové jalové světlo. Nebo pohádkové :­).
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 26.5.201620:23|Vesnické motivy
Díky. Carl Zeiss Touit T* 12mm f­/2.8 ­(pro Sony e­-mount­). Narozeninový dárek ;­). Širokáče já musím mít a ve prospěch Zeisse proti Sony 10­-20mm f­/4 OSS rozhodlo pro mě časté focení protisvětla. Ostatním bych v případě focení se Sony ­(APS­-C­) možná i doporučil spíš ten univerzálnější Sony. Ale kdo chce fotit primárně krajiny a do protisvětla, tak je Zeiss lepší. Jinak je to první Zeiss co s ním mám možnost fotit a jsem celkově nadšen ­(ostrost, kontrast, zpracování atd.­). Zatím jsem s ním toho tolik nenafotil, ale třeba koniklece: https:­/­/www.digimanie.cz­/galerie­/showimage.php?i=45598
Odpovědět0  0
Tak to jo. Ještě roztočit lopatky mlýna :­). Vítr to dokáže hodně rozmazat, ale někdy to vypadá dobře na dlouhé trávě. Už to vidím ­- ostré lopatky, tráva a větve ohlé větrem. Už nekecám a hodnotím :­). Ještě jednou chválím z mého pohledu výbornou kompozici.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 25.5.201612:30|Kikina...
[QUOTE=zeloi­]Mám ho také a na 1,8 byl hrozný jen do doby, než jsem seřídil BF­/FF. Jinak velmi pěkná fotka ­- líbí.­[­/QUOTE­] Možná jsem s tím měl trochu taky víc pohrát, ale ta kresba na 1,8 a 2 byla taková nijaká. Z toho svého bych teda na 1,8 G myslím podobnou fotku nevytáhnul ani po seřízení. Proto jsem si říkal, že to bude něco jiného :­) A ono D.
Odpovědět0  0
Přepaly určitě ne, ale je to na zrcadlovku takové slité. Říkal jsem si, že to trochu vypadá jako z nějakého menšího senzoru ­(kompaktu­). Nebo to dělá to menší rozlišení. Většinou tu nahrávám rozklikávací rozlišení a musíš si fotku ideálně rozkliknout. Ono totiž někdy ten náhled nás tu dost zlobil a tak jsem po vzoru místních zkušenějších kolegů taky přešel na rozlišení s rozkliknutím fotky. Já nahrávám na prohlížení rozlišení 1200x .
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 25.5.201610:34|Kikina...
To je focené Nikonem 50mm 1,8 G? :o Ten jsem měl a na 1,8 byl hrozný.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 25.5.201610:31|pure love....
Dík za info. To bude málo na podobné fotky. Ten objektiv jsem měl a se stabilizací v ruce zvládal v pohodě 1­/30 na 300mm, ale na nehybnou krajinu. Fotím teď taky mimino a musím dávat pozor na čas. Ono se to nezdá, ale je lepší se dostat s časem nad 1­/300 i pro normální portréty v klidu. Docela sebou dokážou škubat.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 24.5.201613:51|Ranni za barákem
Zdravím Zdendo. Tak to máš pěkné okolí. Fotka má to atmosféru.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 24.5.201612:07|pure love....
Momentka dobrá. Chtělo by to ještě o chlup ostřejší. Ale koukám na miminko a asi bylo správně ostřeno na tu nožičku :­). Jaký si měl čas fotky? I když u podobných ohnisek už záleží hodně i na objektivu.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 24.5.201612:03|Kikina...
Super portrét Sulo :thumb.
Odpovědět0  0
Pěkná kompozice. Trochu mně připadá, že se ztrácí detaily v trávě. To je taky Nikonem 7200?
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 24.5.201611:59|Skomer Island
Papuchálci fajn a ty fialové plantáže taky :thumb. Fotkou si dobře vystihnul místní krajinu. Super kompo ­- cesta vede oči do fotky ke stavení. Kytky kam oko dohlédne ­- podle překladače názvu teda spíš modré ­"bluebells­" ­(zvonky­).
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 18.5.20169:34|Sehraná formace
Nejhorší pro mě je u podobných fotek za té rychlosti ještě komponovat ­- zabudovat do fotky okolní krajinu apod. Tady se to povedlo.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 18.5.20169:32|Rybník Rožmberk
Mně se líbí. Myslím, že se to podařilo dobře nakomponovat a i světlo je zajímavé. Vypadá to, že i foukalo. Tam by se možná hodil i ND filtr. To by asi taky vypadalo dobře. Trochu opticky se naklání doleva ­- možná mírně srovnat horizont.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 18.5.20169:29|Ledeč
Podařený záběr. Tady z té strany je Ledeč výborná.
Odpovědět0  0
Takové panoramatické fotky si dám líbit :thumb. Trochu bych při zmenšení fotky po rozkliku doostřil: ­[url­]http:­/­/www.imagehosting.cz­/images­/dsc7146pan.jpg­[­/url­] Pak to nemá podle mě už chybu a je to top!
Odpovědět0  0
Pěkný výhled. Fuji zvládá vysoká ISO výborně. Za podobných situací většinou zkusím jednu fotku na plnou díru a nízké ISO a pak ideální clonu a vysoké ISO. Záleží už i na objektivu jak je dobrý na plnou díru. U Fuji není problém ani s ISO a ani s objektivy. Tam bych se toho vůbec nebál.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 13.5.201610:19|V zámeckém parku
Máš to pěkně komponované ­- linie a socha na pozadí dobře doplňuje sochu vpravo. Takové záběry není lehké vyfotit.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 12.5.201622:52|Hluchavka
Je to Sony A6000, ale ne padesátkou. Už mám i tele :­). Na podobné fotky je ten výklopný display úplně ideální a je s tím zábava fotit. Nemusíš se plazit po zemi jako se zrcadlovkou a celkem dobře a přesně to ostří. Asi by s tím šlo dobře i něco s nějakým makro objektivem.
Jinak ten jednoduchý výklopný display používám skoro pořád ­- úplně jsem změnil styl focení. Není to klasické od očí jako u DSLR. Trochu jsem to předpokládal. Většinou mám foťák někde u pasu nebo hrudníku, fotím přes vyklopený display a koukám na to hlavou dolů. Je to zábavné.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 12.5.201621:06|Nebeský jezdec
To jo. Ještě trochu víc prostoru vlevo, ale na druhou stranu to zase zachytit je kumšt. A když vidím ohnisko 50mm, tak to opravdu lítá dost nízko :)
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 12.5.201621:04|..
Ahoj Zdeňku. Tady ta se ti podle mě z celé poslední série z lesa nejvíc povedla. Je taková přirozená plus ten formát a kompozice.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 9.5.201613:07|Buchlov
Podařený záběr z výborného směru. Můj oblíbený hrad. No je vidět podle lesů okolo, že to bylo pravé sídlo královského lovčího a správce lesů.
Odpovědět0  0
Nemáš i takovou tu klasickou kompozici s vodou? Zámek a odraz ve vodě. Ta voda dole k tomu navádí, ale asi to chce nějaké široké sklo. Světlo je fajn.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 6.5.201622:06|V běhu
Myslím, že to je taky slušně odfocené podobně jako u Pas!ka.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 6.5.201622:03|Pes
Pěkně odfocené. Podobné fotky s pohybem taky zatím moc nedávám :­).
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 3.5.201618:44|Čáslavice
To místo u Čáslavic je k tomu úplně ideální. Máte to tam pěkné. Fotka je trochu tmavší, ale zase je to taková siluetovka.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 1.5.201611:56|Sokolia-Kohútky
Už je to akorát :­). Sakra, taky se budu muset někdy urvat a vychutnat si podobné pohledy.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 30.4.201614:48|Hardegg
Známé místo a moc pěkná kompozice s hradem včetně příjezdové cesty s hodinovou věží. Ranní světlo je moc fajn. Obloha bez mráčků, ale zase mnohem lepší než když člověk trefí na zataženo.
Jak vypadala vyhlídka? Loni to už tam bylo koncem jara pěkně zarostlé. Je to škoda, že potom leze do výhledu křoví.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 30.4.201614:43|Javor mléč
Děkuji. Rád vysvětlím. Je to panorama za dvou fotek vyfocených na výšku a pak spojených v editoru. Na jednu fotku by se mně nevešla kompozice s věží a stromem.
Odpovědět0  0
Pěkná :thumb. ­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­- Ještě pod čarou k té ostrosti. V náhledu ostrost ideální, ale po rozkliku bych mírně doostřil. Ale mám tady podobné problémy u vlastních fotek, ale opačně :­). V náhledu jsou někdy neostré a po rozkliku dobré. Ale to je už jenom technická prkotina.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 27.4.20168:29|Javor mléč
Dík za radu s kompozicí. Určitě vyzkouším. Mám trochu obavu, aby se to nekácelo na široké ohnisko.
Odpovědět0  0
To bude výborná kombinace Nikon D5100+Tokina 11­-20. No vlastně ano. Ta předchozí ­"neostrost­" bude i tím HDR zpracováním. I přes stativ se můžou ve větru pohnout větve a tráva. Zase je pak lepší světlo. Na druhou stranu má Nikon dostatečný dynamický rozsah v RAWu. HDR nemusí být ani potřeba pokud fotíš do RAWu a správně trefíš expozici.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 26.4.201616:17|Dolné Strážovky
Už tradičně pěkně odfocená krajinka. Tady i do protisvětla. Žádné odlesky i kontrast dobrý. Můžu se zeptat na techniku ­(foťák + objektiv­)? Některé tvé předchozí podvečerní panoramata bych ještě mírně doostřil, ale tady je to akorát.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 26.4.201616:10|Javor mléč
Díky za komentáře. Je to v takové jarně barevnější po té šedivé zimě. Ten javor je v květu a květy má žlutozelné.
Odpovědět0  0
V náhledu to nešlo vůbec poznat, ale po rozkliku je to překvapení. To pozadí v bokehu taky vyšlo dokonale.
Odpovědět0  0
Super, po rozkliku přes celý monitor v mém rozlišení. Ideální na tapetu. Libí se mně to jemné světlo.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 24.4.201611:04|Jaro
Pěkná ostrá fotka včetně kompozice :thumb.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 22.4.201610:07|PETROV
Na barvách je to vidět. Taky mám polarizační filtry rád. Dodává to barvám a mrakům správné grády. Někdo teda filtry vůbec nemusí.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 22.4.20169:08|PETROV
Brněnská klasika ­- pěkné počasí a úhel. Použil si polarizační filtr?
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 19.4.201619:16|Na Swanage Railway
No když by si to srovnával s nějakou profesionální tvorbou. Jinak na úroveň pro youtube už to jde a to včetně zvuku. Vůbec se mně to videa zatím nechce pouštět, ale asi taky budu muset.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 19.4.201616:22|román pro ženy
To si vystihnul i názvem. Pěkné zátiší.
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 19.4.201616:21|Na Swanage Railway
To video už teď vypadá profesionálně :thumb. Čím si to natáčel? Normálně Canonem?
Odpovědět0  0
Dan7 (3387) | 16.4.201614:03|Liptovská Mara
Celkem ujde :­-­/ ..... kecám, je to masterpiece :­).
Odpovědět0  0