Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od ewing
muj prispevek je smerovan pro Pate1973
Odpovědět0  0
Lide jsou vysmati,chteji se bavit a delaji ptakoviny, ale to je podobne v Rusku,Cine i jinde. Jen mnozi cesi jsou permanentne na vsechny nasrani a s usmevem obracenym smerem dolu. Nebyt tech “inteligentnich” americanu,tak jsi misto sve neodolatelne potreby poustet svuj mindrak na internet, mohl akorat hrabat klackem v pisku.
A co jsi ty se svou skvelou inteligenci prinesl prospesneho pro lidstvo? Pokud vim,tak cesi dotahli svoji inteligenci k takove dokonalosti,ze dnes uz ze svych zdroju nedokazou nakrmit ani vlastni lid. A napsal bych ti to same i kdyby ses navezl treba do Eskymaka ty inteligente z naroda vyvoleneho.
Odpovědět0  2
ewing (208) | 30.6.20167:46|New York
[QUOTE=t0ncek­]­[QUOTE=ewing­]toz snad sis tam pri jednom zahral i fotbalek nebo aspon zabruslil :­). jeste jsi v okoli?­[­/QUOTE­]Už jsem doma, byl jsem tam v květnu. Fotbálek ani brusle se nekonaly, byl jsem každý večer utahaný jako kotě, že jsem vždy rád dorazil do postele. Je fakt, že okolí je pro sport ideální, mají to tam moc pěkně udělané. ­[QUOTE=pas!k­]Me se to libi .. pocitove to trochu pada na pravou stranu .. ale nic co by se nedalo prezit ..­[­/QUOTE­] Díky za komentář :­)­[­/QUOTE­]jakze, utahany jako kote? tys to prochrapal? vzdyt to je New York­- mesto ktere nikdy nespi !! :D. toz vedet to,treba jsem ti mohl ukazat par zajimavych mist
Odpovědět0  0
ewing (208) | 30.6.20166:58|New York
toz snad sis tam pri jednom zahral i fotbalek nebo aspon zabruslil :­). jeste jsi v okoli?
Odpovědět0  0
ewing (208) | 5.6.201621:12|kuk....
[QUOTE=zeloi­]ještě tohle do vany :D :D :D Tož na vejlet s focením bych jel, ale obávám se, že to bude kapánek z ruky :­(­[­/QUOTE­] toz videl jsem to jako penu ve vane:­( jinak delta reky Mississipi, odhadem cesta pro tebe pouze jen nejakych 11hodin, pro me trochu mene, ale zase to prevazi osobni zazitky a s kousnutim aligatorem do zadku to je pak i pamatka na cely zivot :D.­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-­-oko to ma vyvedene, pro zajimavost cim jsi to ­"lapil"
Odpovědět0  0
ewing (208) | 5.6.20161:53|kuk....
covece z nahledu jsem si myslel,ze se s tim koupes ve vane :D. toz kdyz mas rad zaby,pak pojed se mnou poridit par fotek ­'bullfrogu"
Odpovědět0  0
ewing (208) | 22.5.201618:27|Mistr světa
jo zatim mistr sveta,ktereho vsak irove ci skotove ­(pokud se nepletu­) pri neutuchajicim apetitu vybijeji a poziraji po stadech.
Odpovědět0  0
ewing (208) | 22.5.201618:09|Djené
tohle mi pripomina scenku z filmu Borat :D ,kazdopadne vsak pro cloveka zvykleho na jinou civilizacni kulturu asi hodne nezvykle i zajimave mista. bohuzel pro mne podobne kouty afriky uz nikdy osobne nepoznam.
Odpovědět0  0
ewing (208) | 16.4.20162:08|Corfe Castle
[QUOTE=pavluscha­]No Mirku, dovolím si neslýcháné. Budu kritický i když vím, že mi to vrátíš,ale .... možná jsi měl zůstat doma. Myslím si, že to světlo není nic moc. Místo se mi líbí,ale v jinou denní dobu by byl výsledek dle mého skromného názoru o dost lepší. Vím, že umíš i lepší fotky. Snad to zkousneš.­[­/QUOTE­]no toz ja ti nevim,ale prave to svetlo je dle me vyborne a myslim,ze je tim duvodem proc se obetovat.dela z tohoto zaberu fotku fotkou a ne pouze cvaknuty obrazek neceho. za me tedy rozhodne +
Odpovědět0  0
ewing (208) | 16.4.20161:46|no ......
[QUOTE=Mirek V.­]Taky mě už nebaví sem chodit, ale jedno vím jistě, špatné fotky nejsou až takový problém, to čím tahle galerie upadla jsou debilní komenty, přebujelá ega a samoléčba všelijakých anonymů, urážlivé komenty z podvojných účtů nebo od přizvaných kamošů... jako třeba digishit, hej a mnoho dalších co si sem chodí honit kokoty. Každopádně se měj, čus bus.­[­/QUOTE­]zda je fotka dobra ci spatna, kdo ma patent na to urcovat co a jak ma byt? i malir Picaso byl dlouho nepochopeny a dnes se jeho dila prodavaji za neuveritelne penize. pokud se mi ta ktera fotka nelibi, pak ji vetsinou lehce prejdu nebot vyjadrim­-li nazor je tento jen mym subjektivnim pocitem. takze presne tak Mirku, problem jsou zbytecne debilni komenty o nicem,prosazovani jen sve pravdy,pocit nutnosti urazit …..
Odpovědět0  0
celkove ­"zajimavy­" nazor a urceni vyhledu budoucna. muzu se zeptat na zaklade jakych informaci je postaven?
Odpovědět0  0
no dnes je sice prvniho aprila,ale co maji spolecneho olympusacke objektivy s Leicou? co je to US ­/snad ukrajinsky suchar­/?? a v porovnani s cim jsou ty objektivy drahe???
Odpovědět0  1
ewing (208) | 25.3.20161:28|věční soupeři
ocenuju dobry napad. ano,tohle tady chybi a kdyz,tak se tady objevi snad raz za uhersky rok a jeste kousek. pro me to je fotka.
Odpovědět0  0
nevypada spokojene :­). no v nahledu jsem si myslel,ze je to maly gepard a toho bych letos nejak potreboval :(
Odpovědět0  0
Milane ja k fotaku nic nemam jen jsem chtel upichnout na ten preklep ­(70D­) v tom odstavci: Pentaprizmatický hledáček má....
Odpovědět0  0
ewing (208) | 17.2.20165:36|Malá potvora
covece dosud jsem nevedel,ze v UK mate shodny typ techto modelek jako v US a dokonce i tim chovanim jsou asi stejne :)
Odpovědět0  0
ewing (208) | 16.1.201620:32|Patricie...
[QUOTE=Pababi­]­[QUOTE=ewing­]­[QUOTE=Pababi­]­[QUOTE=Mireczech­]Ahoj Pavlínko, jsem tu už poněkolikáté ­(a určitě ne proto, abych Ti vylepšil návštěvnost :­) ­) a vždy se kochám. Myslím, že ewing to vyjádřil přesně. A ten ořez je podle mně opravdu povedený, je tam přesně to, co má být. Seš pro mne inspirací, za mně ****** :thumb. P.S. tipnul bych si na dcerku, roste Ti jak z vody a do krásy :thumb­[­/QUOTE­]Díky, díky, jojo je to ta moje malá, velká..:D­[­/QUOTE­]aaaha,takze dcera… no je mi jedno kolik ji je let, takze si ji u tebe zamlouvam a pokud se nic nezmeni,tak bych mel zacatkem leta byt par dnu v cesku a dam ti za ni kozu a dva velbloudy, ale pouze jednohrbe. to nemuzes odmitnout… :­)­[­/QUOTE­]tak to beru! Mám prázdný mrazák tak se domluvíme!!! :D­[­/QUOTE­]ooo, tak to sorry,nic z toho nebude. jsou zvykli na teplo a do mrazu nepujdou :D. ale jsem rad,ze aspon nekdo se tu jeste umi zasmat. at se dari
Odpovědět0  0
ewing (208) | 15.1.201622:08|Patricie...
[QUOTE=Pababi­]­[QUOTE=Mireczech­]Ahoj Pavlínko, jsem tu už poněkolikáté ­(a určitě ne proto, abych Ti vylepšil návštěvnost :­) ­) a vždy se kochám. Myslím, že ewing to vyjádřil přesně. A ten ořez je podle mně opravdu povedený, je tam přesně to, co má být. Seš pro mne inspirací, za mně ****** :thumb. P.S. tipnul bych si na dcerku, roste Ti jak z vody a do krásy :thumb­[­/QUOTE­]Díky, díky, jojo je to ta moje malá, velká..:D­[­/QUOTE­]aaaha,takze dcera… no je mi jedno kolik ji je let, takze si ji u tebe zamlouvam a pokud se nic nezmeni,tak bych mel zacatkem leta byt par dnu v cesku a dam ti za ni kozu a dva velbloudy, ale pouze jednohrbe. to nemuzes odmitnout… :)
Odpovědět0  0
ewing (208) | 10.1.20164:52|Patricie...
[QUOTE=Pababi­]­[QUOTE=ewing­]jo mas to pekne, libi se mi to i vcetne orezu. jedine co mi vadi je ta tecka u horniho rtu. ty oci jsou ...no dabelske­[­/QUOTE­]To je piha, nechala jsem jí tam naschvál..:­-­)­[­/QUOTE­]no ja si myslel,ze je to piha,jen jsem zminil,ze mi to vadi a duvod je ten,ze to na mne jako neznaleho divaka pusobi jako dirka od piercingu ­/taka je dnesni doba­/. ta u toho oka je O.K. samozrejme ty znas original a tudiz to vidis jinak
Odpovědět0  0
ewing (208) | 9.1.20164:43|Patricie...
jo mas to pekne, libi se mi to i vcetne orezu. jedine co mi vadi je ta tecka u horniho rtu. ty oci jsou ...no dabelske
Odpovědět0  0
ewing (208) | 31.12.201523:16|pour feliciter 2016
Tobe taky at se dari v zivote jako takovem a mnoho dobrych fotonapadu
Odpovědět0  0
ewing (208) | 25.12.201520:58|Na velky format
v poho, chtel jsem jen upozornit,takze uz to mam taky pryc . kdybych tam sam parkrat nebyl tak jsem zticha :­) kdy jsitam byl?
Odpovědět0  0
ewing (208) | 19.12.20157:29|Katka
[QUOTE=pas!k­]ewing v pohode .. ja nejsem pan B kritika mi nevadi .. skoro kazda mi vzdycky neco prinese .. na upravach tohoto typu se jen snazim naucit nejake retuserske postupy a nekdy to jde lip nekdy hur kazdopadne .. kazda upravena fotka je nejaky posun .. foto pred a po prikladam v odkazu .. myslim ze kritika teprve prijde :D ­[url­]http:­/­/www.pasikphoto.cz­/download­/p_p.jpg­[­/url­] Co se postupu tyce .. na te syrove fotce mi nejvic vadilo na muj vkus vyrazny pozadi pointa byla .. diky tomu .. ze ta slecna ma tmave vlasy .. to udelat tak jako ze vystupuje ze tmy .. dikty tomu predostreni zbytecne moc leze ta cast vlasu uplne u tvare hlavne na leve strane z naseho pohledu s timhle by si slo urcite jeste vyhrat .. samotne pory a kuze je kapitola sama o sobe .. technik je miliarda a kazda ma nejaky plusy a nejaky minusy .. spis hledam kompromis cas vs vysledek protoze ruku na srdce .. na kazdou fotku clovek nema hodinu :­)­[­/QUOTE­]diky za odkaz. mrknul jsem jen zbezne,ale vubec to nevidim tak zle, samozrejme vzdy zalezi na tobe jakozto na kazdem autorovi co chce vyjadrit. v tomto pripade,zda chces zachovat trochu lidskych rysu nebo chces vytvorit totalni umelinu. pokud to provedes celkove a vyvazene,pak asi nikdo nemuze nic namitnout. takhle se masti reklama. nebo jen jemne odstranis nedostatky. rekl bych,ze nejhorsi jsou velke kontrasty to znamena neco z toho a neco z onoho. treba po tve uprave mimo jine zanikaji vlasy, tvar je ve vyraznem svetelnem nepomeru ke krku.... jinak z kritiky se da vybrat to co ti pomuze,ale falesne poplacavani te utvrdi ,ze jsi dobry v tom jak to delas i kdyz skutecnost je jina.
Odpovědět0  0
ewing (208) | 19.12.20156:25|Katka
rekl bych,ze se zde k fotografiim nevyjadruju anebo jen vyjimecne a neudelal bych to ani tentokrat nebyt sedmi predeslych pochvalnych komentaru.kam tahle chvala smeruje nebo co je tim sledovano?
ne nebudu zde vypisovat clanek velikosti novinove stranky,ale to,ze je tam postprocesovy brutalni zasah vidim i bez bryli. jen napr.z casti voskova tvar a z casti krep obvzlast vystupujici okolo leve strany rtu…
jedine z tech kecu co se mi libi je prispevek samotneho autora a pokud mozno ja bych rad shledl nabizeny original fotky
Odpovědět0  0
... nastala chyba a. bla bla bla.......takze sorry, odpovedel jsem,bohuzel jednicky a nuly odesly nekam do neznama.
Odpovědět0  0
ty mi nedas pokoj :D. kdo zemre a kdo prezije? z technologickeho hlediska co se rychlosti tyce mas pak pravdu,ze klasicka CF nedosahne na XQD. jenze pak tu je to obrovske mnozstvi celosvetove prodanych fotoaparatu a mne by pak zajimalo kolik z toho je schopno fungovat s technologii karet XQD. pokud to je aspon polovina,pak bych temto kartam veril zarnou budoucnost. tuhle statistiku vsak neznam. takze celosvetove jsme v nejakem bode, kdy je patrne vetsina spotrebitelu spokojena s urovni karet jaka je nyni.pak si myslim ,ze prezije ten kdo je nyni nejmasoveji rozsiren.
vzpomen si na souboj video systemu pred 30ti roky. nevyhral ten nejlepsi,ale ten jenz udelal nejlepsi marketing cimz se nejvice rozsiril a zbyli dva ac technologicky lepsi ho jiz nedokazali vytlacit a smerovali leda do studii ci k pomale zahube.
Odpovědět0  0
dobra Milane, mohl bych opet neco namitnout,ale byla by to debata o spekulacich bez konce. pokud se na ten test budu divat tak jak popisujes, tak to beru,mas pravdu. jakym smerem se pak tahle oblast bude vyvijet nechme tedy na debatu v dobe o 5 let pozdeji, hmm?
Odpovědět0  0
dobre Milane, reknu to tedy takhle.jak sam pises mame na trhu jiz 6 let rychlejsi karty CFast. jakou pak ma ten test vypovidaci hodnotu v porovnani SD vs CF pokud tedy pod CF zahrneme CFast?
osobne,kdyz kupuju kartu ,tak se zajimam o to zda je kompatibilni s mym fotakem a ma mnou pozadovanou rychlos a capacitu a priznam se,ze jsem nikdy pritom neuvazoval o tom na jakem rozhrani pracuje coz jsi zde rozvinul ty.
ma puvodni reakce prece byla na to, zda se obavat toho, ze typ karet SD zlikviduje typ karet CF coz opakuju si myslim v dohledne dobe nehrozi.
/veskere technologie jdou rychle kupredu,takze co bude za 15­-20 let? mozna ten kdo prezije bude fotit klackem do pisku…/
Odpovědět0  0
Ale ja prece napsal,ze ­"momentalne smysl praktickeho vyuziti­"… Nikde jsem to nehledal, takze sic cucam z prstu, ale predpokladam,ze v celosvetovem prodeji fotoaparatu drtive prevazuji ty v nichz jsou uzivany SD karty a tento trend zapocal mnohem drive nez svetlo sveta spatrila nejaka SDHC natoz XQD. Zbytek fotoaparatu vsech ruznych znacek uziva vse ostatni a prevazne modely vyssi tridy pak karty CF ktere jsou k fotografovani dostacujici i v rychlostech mensich nez je jejich nynejsi maximum. Naroky na rychlosti muzou vzrust s pripadnym masivnejsim nastupem 4k ­/5k­/ videa coz vsak v soucastne dobe patrne nehrozi. Az lidstvo vyhaze sve FullHD televizory a poridi si misto nich 4 ci 5ti kilove technologie a na prodejnim trhu prevazi fotoaparaty s moznosti natacet alespon 4k video nebo k tomu bude nezamenitelne smerovat masivni trend,pak treba i pro vyrobce CF karet nastane ten smysl ktery jsem mel na mysli a zacnou cpat investice do raznejsiho vyvoje novych technologii CF karet.­/ Anebo je pohrbi nebot toto je business ktery se dela kvuli zisku.­/ Takze,aby pro spotrebitele melo vubec vyznam koupit si fotoaparat s moznosti natacet 4k video pak je treba mit odpovidajici zarizeni na kterem si takoveto porizene video prehraje. A nez tato symbioza masivne nastane ­/pokud vubec nekdy­/ tak to uz budeme zase o 15 ­-20 let minimalne vsichni starsi….
Proto rikam, ano je rychla coz je sice hezke, avsak z meho pohledu ma ­"nadlimitni rychlost,­" kterou sice musim zaplatit,ale jako fotograf ji nevyuziju a vyrobci CF karet mozna nevidi plusovy pomer ve vztahu investice­/ zisk vzhledem k tomu jak jsem zminil drive ­/objemy prodeje fotoaparatu a kamer uzivajici typ karet SD vs CF karet­/.
Ale,abychom si porozumeli. Zda karta typu CF jednou bude pouzivat to ci one komunikacni rozhrani a nazyvat se CFast,CFrapid nebo CFextraQD,beru to porad jako kartu CF a proto ,rikam,ze pokud zatim k nejakemu extremnimu narustu rychlosti v obou spektrech CF nedoslo,pak to nebude pouze tim,ze by to nedokazali.
Odpovědět0  0
No ja si myslim,ze je to zase jen ukazka technickych moznosti. Je snad az takovy problem pro hrace jako Lexar, Toshiba ci SanDisk nacpat do vetsich CF karet obdobne technologie? proc tomu tak neni si myslim je momentalne smysl praktickeho vyuziti takto rychlych karet, jelikoz v naproste vetsine prodavajicich se fotoaparatu tyhle karty stejne narazi na jejich technicke bariery.Pak tu bude asi i zisk fotografa z pomeru cena­/vykon Dalsi veci je zpusob foceni. Nevim o nikom kdo by fotil 20­-30 secund se zmacknutou spousti a plus navic do formatu RAW. Pak by i takova 128 GB karta byla full jedna dve, pricemz po prepsani do pocitace pak clovek stejne zjisti,ze 3­/4 snimku je totalni odpad a cas ktery usetri pri prepisu pak nasobne ztrati selekci snimku. Takze ano je to technologicky pokrok avsak jen cast celku.Ta samostatna vsak v soucastne dobe bude jen prezivat a vicemene cekat na masove rozsireni hardwaru ve kterem da vyniknout svym moznostem.
Osobne mam ve vsech svych fotoaparatech dvojite sloty na pametove karty,ale vsude davam prednost CF pred SD a myslim,ze i nadale se neni treba obavat toho,ze by CF karty byly z trhu vytlaceny v dohledne dobe kartami typu SD.
Odpovědět0  0
ewing (208) | 22.10.201517:36|Bezdomovci
jednoducha a cista, tohle je fajnovka ktera nemuze nekam zapadnout. jeji misto je na stene
Odpovědět0  0
ewing (208) | 10.10.201523:38|Rejsek útočný
krasne stoji na tych tapkach, jak ten Mikes. to jsi ­"ulovil­" hodne dobre
Odpovědět0  0
Dobre Sakini dobre,hmm a jakouze zdravotni pojistku jsi to vlastne v usa mel?
Jedine v cem mas pravdu je to,ze zdravotnictvi je zde velky business avsak i presto tady mlatit castkama treba $80000.00 za zubni mustek je pro trochu znale k smichu. Leda,ze jsi mel na mysli nejakeho cerneho rappera co si nechal udelat diamantovy mustek pres pul huby :­).
Odpovědět0  0
ewing (208) | 13.7.20150:43|Nová planeta
to sis pohrala :­). jednoduche a zajimave
Odpovědět0  0
taky se pridam s kladnym hodnocenim
Odpovědět0  0
ewing (208) | 6.4.20155:21|Moon
[QUOTE=Rellik­]Jo tak tohle je o moc lepší výsledek než u těch vedlejších megagigapixelových skládaček... :­)­[­/QUOTE­]sakra,vis co to dalo prace a ty jsi to svym nazorem pokakal :D
Odpovědět0  0
ewing (208) | 5.3.201518:12|Pít či nepít?
nedodrzis pitny rezim­- budes nemocna :)
Odpovědět0  0
ewing (208) | 5.3.20155:55|Mrazivé hrátky
tak tohle ocenuju. dnes foti skoro kazdy, ale kolik lidi ma myslenku,napad??
Odpovědět0  0
ewing (208) | 21.12.20144:36|Město v noci
dobra je
Odpovědět0  0
kdyz je zakladem dobry napad a dokaze se fotograficky zachytit, pak to nemuze dopadnout spatne. pekna fotka
Odpovědět0  0
Jestli to Peter vyfotil napoprve, tak je to bravurne zhodnocenych $180 ­(pokud se nemylim­) za vlozene vstupne a pred tim smekam. Snimek bezva, jen skoda ze me predbehl :­).
Odpovědět0  0
ewing (208) | 8.11.20142:37|Ráno u Lipna
jemny a pro me barevne cisty snimek v teto galerii, jeden z mala nevsednich zasluhujici si vice pozornosti
Odpovědět0  0
ewing (208) | 8.11.20142:32|dsc 0029999
pro me to je vyborny snimek,dobre zachyceni momentu casu a skvele jemne ladene barvy. pokud bych se na nej mel divat vice umeleckym okem nez okem fotografa zachycujiciho dany moment,pak bych mel jen vyhradu k tomu leteckemu cmouhu vpravo. malokdy to delam,ale tady musim jit do nejlepsiho hodnoceni
Odpovědět0  0
dobre vystihnuty cas
Odpovědět0  0
ewing (208) | 13.10.20144:52|V tichosti a...
no ja v jedne byl,jenze ta uz nebrazdi vody oceanu jen kotvi jako atrakce,ale tohle nove zakerne monstrum je o necem jinem a tys byl i s fotoaparatem ve spravny cas na spravnem miste :)
Odpovědět0  0
ewing (208) | 6.10.20142:41|fesak
koukam Halloween prede dverma :)
Odpovědět0  0
ewing (208) | 8.9.201418:31|Bystrouška
sakra jsi ju musel uplatit, kdyz ti sikula porad tak pozovala :­)..., mas je fajn
Odpovědět0  0
ewing (208) | 8.9.201418:27|KRKA
moc pekne mistecko
Odpovědět0  0
ewing (208) | 8.9.201418:10|Překvapení
jo tresouci se ruka prekvapenim a strachem,aby clovek neco nepokazil a co nejlip zachytil ten moment,ktery muze kolikkrat byt jen vterinovy. ono to neni jako stat za plotem v ZOO. i tak si myslim,ze ti obe dobre vysly.
Odpovědět0  0
no jo,kdyz ony vsechny umi ­"carovat­". na to se da koukat, hodne dobra fotka
Odpovědět0  0
koukam jsme asi jedni z poslednich vernych olympusaku. kdyz pominu pevnou Leicu nebo Carla, myslis,ze snad nekdo udelal lepsi skla nez Zuiko ? :)
Odpovědět0  0
ewing (208) | 31.7.201420:25|Enya - Flying dog
me zas to primo stredove umisteni jde k duhu. jen bych rekl,ze jsi nebyl ve spravny cas na spravnem miste a ­"letec­" je zachycen spise zezadu.ale je zajimave,ze nikde nevidim zadny stin,takze me naopak napadlo,ze ta modra by mohla souviset i s pozdni hodinou foceni,kdezto na druhou stranu je pred psem kus temer bile
Odpovědět0  0
ewing (208) | 31.7.201420:08|Loučení....B/W
me ta fotka oslovila. co bych treba udelal trosku jinak je vzdy veci osobni predstavy a tudiz zbytecne toto rozvadet.co bych,ale urcite pozmenil je ten maly podelny stin na leve tvari ke vsi smule zrovna do osvetleneho mista,takze bych udelal retus toho nasviceneho mistecka do odstinu zbytku tvare,ale fotka jako takova i svym vyjadrenim se mi libi
Odpovědět0  0
nevim co to tam je za tim uchem,asi bych to ­"odkouzlil­" vcetne tech rozmazlych napisu ­/fotka by byla cistsi­/,nebot dle me se ti to jinak hlavne nametove dost povedlo
Odpovědět0  0
ewing (208) | 25.7.20146:42|Rozčilení
paradni kousek
Odpovědět0  0
ewing (208) | 21.7.201421:39|Little planet
jeste povedenejsi nez ta prvni, bych rekl
Odpovědět0  0
ewing (208) | 21.7.201421:23|F1 v Brně
[QUOTE=Werny­]krásná formule­[­/QUOTE­]ano,krasna. Lotus,Emerson a jednicka nejak ­"patrili­" k sobe v dobach kdy jeste konstrukteri meli temer volne ruce , jejich dila a ostre souboje jezdcu jsem dokazal s obdivem a chuti sledovat. Jezdecke umeni A.Senny bylo jeho smutnym odchodem nahrazeno tunami postupnych omezeni pro konstruktery, cimz jsou pro mne tyto zavody neatraktivni podivanou snad uz 15 let.
Odpovědět0  0
taky si rad hrajes? :­) pry kdo si hraje nezlobi. dobre ni
Odpovědět0  0
ewing (208) | 9.6.20141:34|-**-
ze by Gabina se Semikem? :)
Odpovědět0  0
No proto jsem tu pozu zminil,nebot jsem si vzpomen jak jsem ho kdysi fotil a bylo to presne jak pises, strasne bystry na kdejaky zvuk ci pohyb. zkus si nekdy sahnout,ja netusil,ze ma tak hebke peri ­(na hrudi)
Odpovědět0  0
paradni vyraz,skvely uces. tyhle zabery mam hodne rad, dobre zachycene asi drzel pozu
Odpovědět0  0
ewing (208) | 27.4.20141:34|Návrat v čase
tohle je moc fajn. kolikkrat jsi tam byl ci jak dlouho jsi cekal az si nekdo vhodny sedne na tu lavicku?
Odpovědět0  0
ewing (208) | 10.4.20148:04|Na houpačce..
[QUOTE=Pababi­]­[QUOTE=ewing­]za tohle musim pochvalit­[­/QUOTE­]Tak to pěkně děkujeme...:­)­[­/QUOTE­]noo.... jak se dekuje pekne? :­) libi se mi fotograficke zpracovani, tenhle styl mam hodne rad a divenka nevim komu patri,ale kraska z ni je
Odpovědět0  0
ewing (208) | 9.4.20141:43|Na houpačce..
za tohle musim pochvalit
Odpovědět0  0
ewing (208) | 15.2.201417:57|Valentýnský motiv
paradni pohotovost nebo trpelivost. tohle ma u me plus
Odpovědět0  0
ewing (208) | 15.2.201416:58|kalamita
asi mesic tomu co jsem jel pres Wisconsin a to co jsem videl zhruba na 80ti milich jsem nevidel za cely svuj ridicsky zivot dohromady. Jako by tam prochazela valecna fronta, jen ten ohen tam nebyl. A to na severu jsou ridici se zimou srostli.
Vzpominam,ze nedavno sis snih pral :D
Odpovědět0  0
ewing (208) | 22.1.201423:03|Los Angeles
jooo, to znam velice dobre. ­(z filmu­) :D
Odpovědět0  0
ewing (208) | 22.1.201423:00|Surf
snad to neni u vas. se mi zda ta voda nejak cista na pacifik :D. dobry zaber
Odpovědět0  0
ewing (208) | 19.1.20141:25|Venezia...
musim te pochvalit za to,ze jsi tomu dal pravdive nazev,kteremu nejen domorodec rozumi.
Odpovědět0  0
ewing (208) | 19.1.20141:16|Kouzelné ráno
mas to moc pekne. za sebe bych tomu asi dal jen vice prostoru do stran a udelal z toho ctverec
Odpovědět0  0
ewing (208) | 31.12.201317:56|prani pro vsechny!
joj obloha jak ­"malovana­" :­), tak at ti vse dobre slape v tom roce novem !
Odpovědět0  0
ewing (208) | 31.12.201317:54|PF 2014
diky a napodobne
Odpovědět0  0
[QUOTE=zeloi­]Díky za koment... ještě nevím jak na to. Zkisím někde něco o focení obličejů nastudovat a budu to zkoušet. Přece jen to byly první pkusy.... Takhle by to bylo lepší ?? ­[url=http:­/­/2i.cz­/ac2c1c36e5­] ­[img­]http:­/­/2i.cz­/2i­/t­/ac2c1c36e5.jpg­[­/img­] ­[­/url­]­[­/QUOTE­]tady jsi to nevzal za spravny konec co jsem mel na mysli :­), nemiril jsem na kvalitu fotky,ale ze ty oci ­/tvar­/ by zaslouzily vice pozornosti ­/casu­/ k foceni. zena je hezka a urcite by se naslo spousta napadu jak toho fotograficky vyuzit ­/zrovna mam jeden v hlave,ale necham si ho pro sebe,az budu mit prilezitost k osobni realizaci :­) ­/. a v rychlosti k fotce: dle me je barevne prijatelnejsi ta puvodni. u te novejsi uz to je na me vice prosvetlenejsi a vznika vice kontrastu a vicebarevnosti coz si myslim neprispiva k atmosfere vyjadrovane na fotce.
Odpovědět0  0
ewing (208) | 30.12.201318:20|PF 2014
diky a napodobne
Odpovědět0  0
ewing (208) | 30.12.201318:19|PF 2014
dik a napodobne
Odpovědět0  0
povedeny rocnik,ty ­"oci­" by mozna zaslouzily vice venovani se....
Odpovědět0  0
ewing (208) | 24.12.201319:07|Přání
Tobe taky preju
Odpovědět0  0
ewing (208) | 24.12.201319:06|fotograf
u me vcelku dobre. jo to byly jine casy, fotak jako krabicka od detskych bot a 6kove platno v nem. to si pak clovek mnohdy rozmyslel co a jak vyfotit.ne jako dnes,kdy naseka 100 temer stejnych fotek a pak 4­-5 vybere jako pouzitelnych.....
Odpovědět0  0
ewing (208) | 24.12.201315:34|PF 2014
i Tobe preju
Odpovědět0  0
napodobne preju
Odpovědět0  0
ewing (208) | 24.12.20134:29|PF 2014
Tobe taky preju
Odpovědět0  0
ewing (208) | 24.12.20134:17|přání
napodobne
Odpovědět0  0
ewing (208) | 24.12.20134:16|prani
Merry Christmas
Odpovědět0  0
stejne tak preju
Odpovědět0  0
ewing (208) | 24.12.20134:11|PF2014
napodobne
Odpovědět0  0
jako stary olympusak preju napodobne
Odpovědět0  0
ewing (208) | 24.12.20134:08|PF2014
preju napodobne
Odpovědět0  0
napodobne preju
Odpovědět0  0
ewing (208) | 15.12.20133:54|pohadkove vozitko
z meho pohledu skoda,ze jsi nepozadal toho borce at si stoupne vedle dveri toho vozitka
Odpovědět0  0
[QUOTE=smARTin­]­[QUOTE=ewing­]osobne bych pred focenim aspon sam ohnul svuj stary hrbet a odhrnul ten vzacny persky koberec, aby nebyl videt.­[­/QUOTE­]Tak moja prva modna prehliadka. Miestnost totalne nevyhovujuca. Stena za modelkami spinava ­- doteraz retusujem spinu zo steny na mnohych fotkach. Miestnost mala, zadna stena nesla posunut za hlbku ostrosti. Druhe svetlo tiez nevoslo. Pozadia boli pripravene ale ani sa radsej nerozbalovali. A na koberci boli stoly a stolicky na ktorych mali vizazisti a kadernici svoje naradie ­- takze take bojove podmienky.Nabuduce ale skusim byt na organizacny team tejto modnej prehliadky narocnejsi ;­)­[­/QUOTE­]fotograf urcuje nebo si vybira kde se bude fotit,takze vizazista se muze roztahovat az potom co je vse pripraveno. priste zatni pest a bouchni do stolu i kdyby se jednalo o svatbu :D
Odpovědět0  0
ewing (208) | 9.12.201323:48|avatar
zkus se na to divat ­"jinym okem­" a brat tu zabku jako druhotny objekt a i kdyz to treba nebyl tvuj puvodni zamer, udelat z nouze ctnost. mi to prave takhle pripada prijatelnesi verze jako obrazek na stene nez kdyby tomu bylo naopak a zabka by byla ostra cemuz dle me prispiva i fajn barevna kombinace. myslim,ze v pripade ostrosti zabky by se to pak spise hodilo do nejake naucne knizky ze zivota obojzivelniku. takze ja bych to hodnotil jako povedene jen bych odmazl kousek toho stebla,ktere jakoby mela zabka v pravem oku a v krku
Odpovědět0  0
osobne bych pred focenim aspon sam ohnul svuj stary hrbet a odhrnul ten vzacny persky koberec, aby nebyl videt.
Odpovědět0  0
tak toho neznam,fajna fotka. sakra,tez bych potreboval nejake peerka na hlavu....
Odpovědět0  0
ewing (208) | 21.11.201323:28|Ja
[QUOTE=Monina­]Myslim ze vrasky v ocich jsou vyditelne,bohuzel s krkem nic nenadelam,jedine na plastiku,po uprave to bylo neprirozene ,tak jsem ho proste nechala :D­[­/QUOTE­]nu dobra,tak te jeste trochu sjedu a vyber si z toho co uznas za vhodne.delas autoportret a upravis ho tak,ze z toho vznikne reklamni fotografie na fotak,jakoby z pred 35ti lety.prirozenost jsi odstranila.ja nemel na mysli neodstranene vrasky na krku,ale presprilis vyhlazenou tvar.ano vrasky u oci jsou,ale treba nejen celo mi pripada jako z plastu,struktura kuze neni.tvar 18ti lete divky pripevnena na tele 35ti lete zeny.kontrast vypiplane tvare a zbytku nezahalene postavy je markantne neprirozeny. podivej se na tu fotku znovu za rok,dva. takze vytykam tve praci predevsim velice rozdilne podani struktury kuze na jednom tele.ocekavak ted tvoji antireakci i negativni reakce tvych nekritickych obdivovatelu i na sva dilka. nicmene na druhe strane musim rict,ze jakoukoli oduvodnenou kritiku,ktera prispeje ke zlepseni me prace mohu jen uvitat.
Odpovědět0  0
ewing (208) | 21.11.201319:23|Blato
[QUOTE=Mireczech­]tak sem s nimi, parádní záběr :thumb­[­/QUOTE­]jen aby ses pak nedival na tri male deti... :D
Odpovědět0  0
ewing (208) | 20.11.201319:22|Ja
hmm, treba vzhled tvare vuci krku mi neladi. reakci je zde dost, pisu to ze sveho pohledu. sam nemam rad pochlebovani a nejsi moje ­"kamaradka"
Odpovědět0  0
ewing (208) | 17.11.20135:39|Blato
koukam,ze ti trochu trvalo nez jsi ju vyfotil. jinak zenska pekna s nadhernymi vlasy. s tou muzes vyvadet krasne kousky
Odpovědět0  0
ewing (208) | 9.11.201319:21|autoportret
a ja furt... hmm,no toz ktera ty jsi generace..?
Odpovědět0  0
ewing (208) | 3.11.20132:06|Rybář
no dle meho,jestli to trochu uriznes dole ci po kraji je uz vec osobniho vkusu a ta fotka ty moznosti nabizi. kazdopadne ma vsak Dan vyborny postreh a myslenku.revival ma taky pravdu,ze mnohe vidime az uz je po vsem. mozna v takovych pripadech radeji nastavit sekvencni snimani a z tech treba peti kousku,ktere behem te sekundu poridis pak vybrat tu nej.
jinak myslim,ze ta fotka je vyborna a vymyka se ostatnim zdejsim pokusum,zaroven se vsak i svym zpusobem divim,ze ji v takoveto ­"neznicene­" podobe tady presentujes, nebot protivaha teto fotce jsou penize a mozna nemale.
Odpovědět0  0
ewing (208) | 13.10.20132:41|Pavoučí atomium
to dilko prirody me temer fascinuje a pred tebou smekam,ze to vidis a dokazes fotograficky zachytit
Odpovědět0  0