Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

HDR fotografie

pavel_p (151)|2.11.2008 10:38
Jaký je váš názor na HDR fotografie? Líbí se vám, nebo už je to moc necitlivá a nepřirozená úprava?
Zkoušel s tím někdo experimentovat a pokud ano, s jakým softwarem a s jakým výsledkem?
Milan Šurkala (3381)|2.11.2008 18:15
Zkoušel jsem to, ale s nevalným výsledkem. Použil jsem Photoshop (vestavěný plugin) i nějaký specializovaný software, na jehož název si již nepamatuji. Ale co jsem viděl HDR fotografie, některé byly vážně povedené a rozhodně bych je nezatracoval.
dkas (154)|2.11.2008 22:33
Asi jak kdy. Ale už to zavání příliš velkýma úpravama a já nejsem moc příznivcem velkýho dolaďování v PC ;)
Karlos5573 (269)|2.11.2008 23:22
Náhodou HDR vypadá moc dobře stačí decentně upravit a je to paráda. Nejlepší program co jsem kdy potkal je photomatix :) Na netu je verze free která ovšem ve výsledném obrázku uděla znáčku že nejde o plnou verzi. Ale na vyzkoušení rozhodně stačí. Já jsem si sehnal plnou verzi :)
Jinak Photoshop nebo Zoner 10 si s HDR moc dobře neporadí.
pavel_p (151)|3.11.2008 00:25
No zvlášť ta poslední...jinak jsou zajímavé...
Před časem jsem procházel http://www.interfacelift.com a měl jsem pocit, že co se tam zrovna sešlo tou dobou bylo celkem zvěrstvo. Zkusím vybrat namátkou:
http://interfacelift.com/wallpaper/downloads/01646_beautifulstream_1920x1200.jpg
http://interfacelift.com/wallpaper/downloads/01678_walenstadtberg_1440x900.jpg
http://interfacelift.com/wallpaper/downloads/01478_plentyoftrees_1680x1050.jpg

Vzhledem k tomu, že stránka má zhruba 1 nový wallpaper denně nechápu, že něco takového může projít výběrem. Na druhou stranu se zde dají najít i hezká a zajímavá HDR fota a obecně jsou líbivé wallpapery zpravidla dost přesaturované proti normálu