Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Canon eos 500D vs Pentax K-r ?

Johny2711 (3)|4.12.2010 20:32
Dobrý den,

Hodlám si koupit svoji první zrcadlovku, takže jsem začátečník. Dosud jsem fotil jen s kompaktem. Byl jsem rozhodnut si koupit Canon eos 500D s objektivem 18-135mm, ale nedávno jsem se dočetl o Pentaxu K-r který s objektivy 18-50mm a 50-200mm stojí téměř stejně jako výše zmíněný Canon. Mám veliké dilema který si vybrat, proto se obracím na vás zkušené fotografy. Prosím o rady s vysvětlením, který má pro mě vetší cenu a z jakého důvodu. Ještě nemám jasno co přesně budu fotit proto volím tyto univerzální objektivy. Jinak určitě budu fotit lidi, krajinu, zvířata, apod.

Předem Děkuji za Vaše reakce.
piter (146)|7.12.2010 14:00
ak nehodlas dokupovat moc veci a nezaujima ta video fullhd, vybral by som pentax. ma lepsie ostrenie, stabilizator v tele, menej megapixelov na o malinko vecsi chip a kvalitnejsi setak. canon ma ale lepsi vyber prislusenstva, viac second hand techniky a moznost upgradovat vsetko vratane tela az tam, kam pentax nedosiahne.
Johny2711 (3)|7.12.2010 15:14
Jsem student takze penize na nejake dobre objektivy urcite nebudou. Full hd video nepotrebuji na to mam kameru. Co bych tak dokupoval by byl polarizak slunecni clona popripade nejaky blesk. Takze myslite ze s tema setovyma objektivama udela lepsi fotky ten pentax?? Jinak diky za reakci.
piter (146)|7.12.2010 15:40
[quote=Johny2711;7973]Jsem student takze penize na nejake dobre objektivy urcite nebudou. Full hd video nepotrebuji na to mam kameru. Co bych tak dokupoval by byl polarizak slunecni clona popripade nejaky blesk. Takze myslite ze s tema setovyma objektivama udela lepsi fotky ten pentax?? Jinak diky za reakci.[/quote]