Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

prosim o radu

petinek77 (6)|19.1.2011 20:34
Zdravim vas...

Chcem vas poprosit o radu ohladom vyberu vhodného fotoaparatu. Blizi sa nam znova cas dovoleniek a ja zvazujem vymenu nasho 5 ročneho NIKON Coolpix L4 za daco novsie. Niesom ziaden velky fotograf. Pristroj budem pouzivat na bezne amaterske pouzivanie. Dovolenka, rodinne prilezitosti. Sumu ktoru chcem vydat na kupu zatial nemam stanovenu a ani nema ziaden konkretny model vybrany. Alebo vlastne ano... znami mi doporučil z jeho skusenosti FUJIFILM Finepix HS10 a celkom sa mi pozdaval. Len by som rad pocul nazory odbornikov ze ci mazmysel kupovat uz takyto fotoaparat, alebo zostat pri nejakom sikovnom kompakte a pripadne akom.

DAKUJEM....
Milan Šurkala (3381)|19.1.2011 21:51
Z ultrazoomu - Fuji S200EXR, Panasonic FZ38/FZ45, Fuji HS10, Sony HX1
Z profi kompaktu - Samsung EX1, Panasonic LX3/LX5, Canon S90/S95, Canon G11/G12, Nikon P7000
Z 1/2,3" kompaktu - Canon IXUS 300 HS, Samsung WB2000, Panasonic TZ8/TZ10, Sony HX5, Samsung WB650

Ted uz si jen ujasnit priority a podle toho vybrat.
petinek77 (6)|19.1.2011 22:32
dakujem za tip...

Musim si teda len ujasnit priority...
Kompakt je super hlavne na dovolenke pri vode. Nemusi sa nosit velky fotak. Zasa niesu tie kompakty az tak vybavene, ak by sa majitel chcel troska realizovat vo fotografovani. Tak teraz neviem co vybrat. Zajdem asi do predajni troska poskusat
Milan Šurkala (3381)|19.1.2011 22:48
Pokud nepocitam Sony HX5 a trochu i Canon IXUS 300 HS, nabidnou vsechny pristroje velmi bohate manualni nastaveni.
petinek77 (6)|19.1.2011 23:01
Tak najviac ma zaujali Panasonic FZ a Fuji HS 10 a pravdepodobne to budu aj favoriti na vyber. ZAle este to pojdem fyzicky porovnat co sa velkosti tyka a uvidime. Ak sa mi to bude zdat velke tak vyberiem asi Panasonic LX...