Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Výber Fotoaparátu DSLR/Superzoom

life28 (2)|25.1.2011 16:49
Ahojte,
chcem si kúpiť fotoaparát, a aj keď nie som profesionálny fotograf, chcem to najlepšie zariadenie, ktoré sa dá zohnať do 350, max 400 € (9500 CZK). Veľmi ma zaujal fotaparát Fuji Finepix HS10, o jeho kvalite fotografií troška pochybujem. Ten ale skoro dostane na trh nástupcu HS20, ktorý vyzerá tiež veľmi dobre. Našiel som aj celkom schopný Canon PowerShot SX1 IS alebo Panasonic Lumix DMC-FZ100.
Moje kritériá sú: Čo najlepšie podanie fotiek, aj pri vyšších ISO; ostrosť; detailnosť; sériové snímanie; HD video;
optimálne kritériá by boli: RAW formát, rychlá uzávierka pre fotenie pohybujúcich sa objektov; manuálny zoom; kvalitné alebo FullHD video (Canon PowerShot SX1 IS), 60fps v HD 720 a vyššie FPS pri nižších rozlíšeniach (Finepix HS10)

Dosť ťažké vybrať vhodný foťák. Dúfam, že mi pomôžete vybrať čo najlepší :)
Milan Šurkala (3381)|25.1.2011 17:18
Mno, tady to bude takove vselijake.
HS10 - trochu horsi ostrost, ale jinak fotky docela rozumne, ma sice Full HD video, ale naprosto neadekvatni objektiv s brutalne sekajicim se chodem, takze na kvalitni Full HD bud zapomen, nebo nezoomuj (pripadne tak do ja nevim 4-6x zoomu, kde je jeste docela plynuly).
Canon SX1 IS - nepovedeny objektiv, co se tyce spatne svetelnosti, brutalni aberace na kazdem kroku a silneho soudkoviteho zkresleni na nejsirsim ohnisku. Sum je prijatelny, Full HD video je vynikajici.