Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

výběr ultrazoomu

Emanuel (2)|2.4.2011 13:32
Vážený pane Šurkala

Pročetl jsem řadu vašich výborných recenzí a přesných rad. Vzhledem k k tomu, že jsem úplný začátečník, tak potřebuji pro své rozhodnutí radu odborníka. Potřebuji kvalitní fotoaparát (či kameru?). použití: běžné fotografie z přírody a akcí uvnitř budov. dále pak natáčení videosekvencí ze stativu na seminářích, kde je potřebuji operativně pouštět na dataprojektor. videosekvence z přednášek a jejich zpracování a ukládání v PC, umístění na www a youtube. pro tyto účely mně byl doporučen ultrazoom. a to konkrétně tyto typy:

PANASONIC DMC-FZ100EG
PANASONIC DMC-FZ45EG- K
NIKON COOLPIX P500
CANON POWERSHOT SX30 IS
SONY DSC-HX100V
Který z nich byste doporučil vy. Nemůžu se sám rozhodnout. Možná existuje ještě jiná lepší volba. Děkuji za cenné odpovědi a rady, které poskytujete. S mějte se hezky Emanuel
Milan Šurkala (3381)|2.4.2011 16:28
Dobry den. Nikon P500 a Sony HX100V jsem zatim netestoval, takze nemohu radit. Co jsem videl snimky na netu, tak P500 me prilis nenadchla, Sony HX100V vypada zajimaveji. Canon SX30 IS bych vynechal, neni to prilis povedeny fotoaparat.