Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Vlastníte a používáte stativ?

Petr S. (328)|15.12.2008 07:22
Vlastníte a používáte stativ?


  • Ano, používám jej téměř vždy
  • Ano, ale téměř jej nevyužiji
  • Ne, avšak jeho koupi plánuji
  • Ne, nevyužil bych jej

Poznámka: Pro hlasování je anketa k dispozici na homepage magazínu Digimanie v pravém sloupci.
HimiX (187)|15.12.2008 10:02
Ano, ale téměř jej nevyužiji

Pro pocit, že jsem velký fotograf :-) :-) jsem si ho koupil, ovšem velkým fotografem nejsem a tak ho moc nepoužívám.
Petr S. (328)|15.12.2008 11:50
No, já to vidím podobně :-) Sice jsem si ho ještě nekoupil, jen o tom uvažuji, ale bojím se, že kdybych si ho koupil, používal bych jej tak dvakrát (možná třikrát) do roka.
Milan Šurkala (3381)|15.12.2008 23:46
U recenzí jej používám dost často. Jednak, abych měl ostré testovací fotografie, jednak, aby byly vždy ze stejné pozice. Mimo to jej občas použiju, protože si moc rád hraju s dlouhými expozicemi, ale na více než 2% fotografií to stejně nevidím. Raději se pokusím to udržet z ruky.
Deee-aN (97)|16.12.2008 09:02
[quote=Petr S.;768]No, já to vidím podobně :-) Sice jsem si ho ještě nekoupil, jen o tom uvažuji, ale bojím se, že kdybych si ho koupil, používal bych jej tak dvakrát (možná třikrát) do roka.[/quote]
IMHO i když ho člověk použije jen 2 až 3krát do roka (já tak pětkrát:cool:), je v určitých situacích k nezaplacení.
HimiX (187)|16.12.2008 10:50
deeean: tj :-)
Momochodem stativ netaham i z duvodu slozitosti ovladani :-), rozkladani, skladani atd... proste me to neba. Proto chci koupit monopod. Nejde sice vyuzit na vse jako stativ, ale prece jen mi prijde v praxi pouzitelnejsi.
dkas (154)|16.12.2008 11:37
Mám stativ a použiju ho párkrát do roka. Ale třeba na dovolenou ho beru vždy :) (pokud ho teda nezapomenu doma, což už se mi taky stalo :( )