Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Digitální zrcadlovky: Foťák cena / kvalita ?

Neregistrovaný (0)|8.6.2011 19:41
Tazatel: yourcandy

Znění dotazu: Dobrý den :-) potřebovala bych poradit s koupí nového digitálního foťáku.Používala jsem Olympus mju digital 4.0-bohužel mi teď odešel a poohlížím se po něčem novém, co je podobné mému bývalému foťáku a cenově dostupné cca 1500-2500 maximum.Mám zkušenost s Olympus T-100, fotí nekvalitně, zrnitě a barvy neodpovídají skutečnosti.Prosím o radu, jsem laik a nerada bych si koupila šunt.Fotím hlavně zboží na web a potřebuji mít krásné fotky.Moc děkuji.Jana E. [email]janaedrova@seznam.cz[/email]

Fotovýbava, které se dotaz týká: Olympus mju digital 4.0 - chci něco podobného.
Rellik (1136)|8.6.2011 21:42
Být v rozmezí cen u jednu nulu víc, byl by výběr jednodušší. V požadované cenové hladině je myslím celkem jedno jaký foťák zvolit...
Milan Šurkala (3381)|8.6.2011 22:01
No, v tomhle cenovem rozmezi ma slusne kompakty snad jen Canon. Ale ani zde nelze pocitat s tim, ze to bude nejaky zazrak. Treba nejlevnejsi PowerShot A800 je za danou cenu zajimava koupe, ale je nutno pocitat s nekolika omezenimi (nespolehlive vyvazeni bile - v podstate staci nastavit na stin a tam to nechat za vsech podminek s vyjimkou foceni za zarovkoveho svetla, malo sirokouhle 37mm ohnisko, absence stabilizace...). Na druhou stranu se odmeni brutalni vydrzi na baterie, vysoce nadprumernymi snimky na svou kategorii, vynikajicim makrem. Je to o kompromisech. Osobne bych se snazil sehnat trochu drazsi PowerShot A3000 IS nebo A3100 IS.
yourcandy (0)|9.6.2011 17:02