Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Nikon D3000 nebo D3100

knedlajz (6)|16.6.2011 16:57
Zdravím všechny profi fotografy, amatérské fotografy, nadšence a další, kteří se do seznamu nevešli :)

V průběhu léta se chystám na koupi první zrcadlovky, doteď jsem fotil pouze kompaktem (DMC-TZ1). Chci se zdokonalovat, pronikat hlouběji do tajů fotografie a k tomu, sami snad uznáte, potřebuji lepší stroj. Ne že by byl můj Panasonic špatný, ale chybí mi tam možnost širšího nastavení, a také bych rád větší senzor.

Abych se dostal k jádru mé otázky. Rozhoduji se tedy mezi těmito dvěma přístroji - Nikon D3000 a D3100. Proč právě tyto - téměř hlavním kritériem je pro mě, bohužel, cena. Jsem student a lepší si holt nemohu dovolit. Značku Nikon volím také ze zištných důvodů - známý má Nikon (D80 tuším), tudíž si, snad, budu moci občas půjčit nějaký objektiv. Četl jsem různé recenze i diskuse týkající se těchto dvou fotoaparátů, ovšem stále se nemohu rozhodnout, který z nich. Pro D3000 jednoznačně hraje cena, dá se sehnat za 10 000, naopak D3100 má i Life View (a ruku v ruce s tím i video), CMOS snímač, v čemž vidím určitou výhodu a dalších pár věcí navíc. Rád bych znal váš názor.

Děkuji za vaše názory a rady :)
Lagro (1)|16.6.2011 18:34