Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Rodinný foťák - jaký???

S-v-o-T-o-m (2)|22.6.2011 18:58
Dobrý den, jsem absolutní laik fotograf. Momentálně mám doma FinePix AX200. Je to katastrofa. Zatím nemám ani jeden hezký snímek. Zkoušela jsem různá nastavení, režimy a vše stejné. Fotky jsou neostré, barvy vybledlé a šumné. Ucházející fotky jsou jen venku. Chtěla bych si pořídit foťák, který by fotil pěkně i v místnosti.Mám malé děti, tak potřebuji fotit rychle a hezky. Měla jsem půjčený Nikon *(starší typ, cca 4 MPix*) *- to byly úžasné fotky. Nechci žádné speciální funkce, chci hezké fotky. Přemýšlela jsem nad CANON PowerShot SX120 IS. Nebo jeho následovník SX130 IS? Byla by to dobrá volba? Nebo prosím poraďte jiný. Děkuji
Milan Šurkala (3381)|22.6.2011 23:00
Podivejte se na recenze, zda Vam bude kvalita fotek stacit :-) To tu nemuzeme vedet :-)
Sexybonbonek (5)|23.6.2011 21:56
[quote=S-v-o-T-o-m;10396]Dobrý den, jsem absolutní laik fotograf. Momentálně mám doma FinePix AX200. Je to katastrofa. Zatím nemám ani jeden hezký snímek. Zkoušela jsem různá nastavení, režimy a vše stejné. Fotky jsou neostré, barvy vybledlé a šumné. Ucházející fotky jsou jen venku. Chtěla bych si pořídit foťák, který by fotil pěkně i v místnosti.Mám malé děti, tak potřebuji fotit rychle a hezky. Měla jsem půjčený Nikon *(starší typ, cca 4 MPix*) *- to byly úžasné fotky. Nechci žádné speciální funkce, chci hezké fotky. Přemýšlela jsem nad CANON PowerShot SX120 IS. Nebo jeho následovník SX130 IS? Byla by to dobrá volba? Nebo prosím poraďte jiný. Děkuji[/quote]

Dobrý den,

jako kapesní fotoaparát bych zkusil v prodejně Panasonic TZ10 a jako větší videofotoaparát SONY HX100. Jsem vlastníkem obou a mám malé děti...:c) Podotýkám, že 90% snímků je ostrých na obou.
S-v-o-T-o-m (2)|24.6.2011 21:48