Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Jaký do 10000

lulu (1)|7.1.2009 11:05
Prosím o radu. Chtěl bych si koupit kompaktní fotoaparát tak do 10000Kč. Jsem úplný amatér, ale chtěl nějaký, který má i manuální režim, abych mohl přijít do tajů fotografování. Fotit budu nejspíš krajinu, památky, rodinu atd. Někdy sportovní akce v hale nebo město za tmy, proto bych byl rád, aby fotil dobře i při horších světelných podmínkách. Co jsem tak procházel, tak by se mi zamlouval jeden z těchto: Panasonic Lumix DMC-FX150 ,Panasonic Lumix DMC-FX500 Lumix LX3 ale nebráním se i jiným modelům...co by jste mi doporučili?
Deee-aN (97)|7.1.2009 11:53
No, jestli jsou na to ty peníze, tak já bych šel do LX3.
Milan Šurkala (3381)|7.1.2009 12:47
Osobně bych šel do LX3, který za zhoršených světelných podmínek fotí na kompakt opravdu velmi dobře. Docela dobré výsledky by měl dávat i Canon G10, jenže ten je také trochu přes cenový limit, ale nemá tak kvalitní snímky. Na druhou stranu zase nabídne delší ohniska, které se ti třeba u toho sportu mohou hodit. Pro ostatní věci (krajinu, památky,...) se ti ale hodí co nejširší ohnisko. 28mm Canonu G10 je fajn, ale 24mm LX3 je ještě lepší.
HimiX (187)|8.1.2009 12:36
Ja se pripojim a doporucim to same :-) LX3 nebo od Canonu G10.
Oba jsou paradni aparaty, takze ted jen projet galerie a uvids z ceho se ti fotky libi vic.
David Kužel (25)|11.1.2009 13:18
I já se připojuji a hlasuji pro LX3. Jde o ideální kompakt z hlediska vašich požadavků - opravdu široké široké ohnisko a špičková světelnost (F2,0 - F2,8).
petrsedli (5)|10.2.2009 22:10