Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Zrcadlovka do 20 000

Honzek (8)|24.10.2011 14:33
Zdravím,
potřeboval bych poradit s výběrem zrcadlovky do 20000, která by uměla alespoň 10x optický zoom (a ideálně i HD videa). Jako dosavadní uživatel jednoduchých kompaktů Canon (aktuálně Digital ixus 70) fotím zatím pouze na auto režim, ale chci začít fotit více seriózně. Takže jsem zatím laik (budu rád i za doporučení nějaké publikace věnující se fotografování). Do oka mi padl Canon EOS 600D, ale trošku mně odrazuje fakt, že základní dodávaný objektiv umí jen 3x optický zoom. Je mi jasné, že tato hodnota nemusí být konečná, ale díky tomu jsem zjistil, že potřebuji odbornou pomoc... Děkuji za připadné tipy a omlouvám se za zakládání zbytečného vlákna pro většinu z vás.
NHKG (58)|25.10.2011 08:55
Pokud chceš fotit hodně videa, tak bych se být tebou podíval po foťácích Sony. Modely A33, 35 a A55 jsou zajímavé, i když to vlastně nejsou "pravé" zrcadlovky (mají elektronický hledáček). Ale možnosti videa mají na zrcadlovku špičkové. Zoom vyřešíš nákupem dalších objektivů, ten základní je stejně mizerný. Například telezoom 70-300 stojí starší od 2000Kč (nový od 4500Kč) prakticky na jakoukoliv značku a s ním a seťákem by jsi už měl požadovaný zoom 10x, akorát by bylo nutností prohazovat objektivy.
Honzek (8)|25.10.2011 10:43
Dik za odpoved. Mam trosku blby dotaz, ale presto jej napisu. Telezoom se da pridelat k setaku, takze jejich priblizovani se scita?
Honzek (8)|25.10.2011 10:45
O videa mi jde az v posledni rade, spis to beru jako prijemny bonus, v podstate bych nejvic chtel fotit krajinky ...
NHKG (58)|25.10.2011 11:32