Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Bazarová zrcadlovka?

Kapybara (2)|13.11.2011 14:28
Ahoj, jsem laik a tak můj dotaz bude i podle toho nejspíš vypadat, ale k věci. Je to pár dní zpátky, kdy jsme zakoupili nový fotoaparát finepix s 4000, byla to unáhlená koupě. Teď ten fotoaparát pár dní zkouším a nadšení mě pomalu přechází, na automat fotí dost hrozně zdá se mi, fotím především své psy, buď tam lítají barvy a pokud se hýbe pes je z něj většinou jen rozmázlý flek a to i na režim sport.
Na manuál se učím a je jasné, že tam mám určitě velké nedostatky spíš já, ale žádného uspokojivého výsledku jsem zatím nedosáhla a už mě pomalu přechází chuť s tím foťákem něco dělat, učit se, protože to bude na delší dobu a nevím, zda vůbec někdy dosáhnu s tímto foťákem uspokojivého výsledku, což je hlavní důvod pochybností.

Tak jsme tedy přemýšleli, že bychom finepix vrátili a pořídili nějakou bazarovou zrcadlovku se setovým objektivem, finance jsou omezené, takže tak max. do 10tis. na hyperinzerci je poměrně takových fotoaparátů dost. No a můj dotaz zní, jak by jste volili Vy, myslíte že mám spíše zatnout zuby a naučit se s finepixem, že má parametry na to aby z něj lezly slušné fotky, či myslíte, že by větší kvalita fotky lezla ze starší zrcadlovky?
Jak jsem už psala, fotím především naše psy, hodně v pohybu a jde mi o to aby z nich nebyly fleky. Taky nechci za málo peněz hodně parády, ale něco rozumného.
Rellik (1136)|13.11.2011 14:50