Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Digitální zrcadlovky: Něco podobného Canonu EOS 30D ale "novější"

Neregistrovaný (0)|28.4.2012 00:06
Tazatel: Sheep

Znění dotazu: Zdravím, prosil bych o pomoc s výběrem zrcadlovky, máme doma zmiňovaný Canon EOS 30D, s kvalitou fotografií i nastavením fotoaparátu jsem spokojen a jelikož jsem začátečník ve focení se zrcadlovkou, jsem i dalo by se říct nadšen, avšak foťák není můj ale rozhodl jsem se pro koupi, tak bych prosil někoho kdo se vyzná o radu, jaký fotoaparát koupit aby to bylo něco kvalitativně podobného téhle D30ce (jde mi o to jestli třeba EOS D600 nebo nikon D5100 jsou fotoaparáty podobné zmiňovanému, nebo úuplě na jiné-horší/lepší úrovni)

omlouvám se za amatérský dotaz a komukoliv děkuji za odpověď. S pozdravem Sheep

Fotovýbava, které se dotaz týká: žádná.
Rellik (1136)|28.4.2012 06:19
No asi tak: Pokud tu současnou 30D máte od nějakého známého a v budoucnu by bylo možné si od něj třeba půjčovat nějaké příslušenství, tak bych šel asi do canonu. Jinak bych šel nejspíš do toho Nikonu s objektivem 18-105mm. Nikony mají o něco lepší základní objektivy než canony. Co jsem měl Canona, tak ten objektiv se v ruce tvářil spíš jako nějaká plastová hračka, než objektiv. Teď mám Nikon s tím 18-105 a to zpracování objektivu je úplně někde jinde (o moc lepší) O fotkách by se to dalo říct taky.
Konkrétně tady:
http://www.cameralabs.com/reviews/Nikon_D5100/outdoor_results.shtml
jsou oba dva modely porovnávány na ukázkových fotkách.
Tady je pak srovnání šumu při různých ISO hodnotách:
http://www.cameralabs.com/reviews/Nikon_D5100/noise_JPEG.shtml
Nikon je podle toho o něco lepší.
Neregistrovaný (0)|28.4.2012 08:24