Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Prosba o radu s koupí fotoaparátu pro amatéra

prandur (44)|3.6.2012 16:52
Dobrý den,
chtěl bych se trochu poradit ohledně koupi nového digitálního fotoaparátu.
Potřeboval bych něco cenově maximálně kolem 8000 Kč (jsem naprostý amatér co se focení týče, takže nechci rovnou kupovat drahou zrcadlovku).
Moje požadavky jsou, aby foťák uměl dělat samozřejmě co nejkvalitnější a nejhezčí fotky (kupodivu:)), měl dobrý zoom a kvalitni a použitelné FullHD video.
Fotit plánuji především na dovolených a výletech, tzn. panorama, krajiny, západy a východy slunce atd.
Přemýšlím nad nějakým ultrazoomem a do oka mi přišel Panasonic FZ48, co myslíte, je to dobrá volba? Případně jaký jiný fotoaparát by jste doporučili?
prandur (44)|5.6.2012 15:07
Takže opravdu vůbec nikdo? Škoda, čekal jsem, že se alespoň někdo zkušený na takto velkém fóru ozve a poradí... nemám s foťáky moc zkušeností a byl opravdu vděčný za náměty a rady.
Pavel Olivík (160)|5.6.2012 17:16
Tak tohle je pro mě velká neznámá...Moc těm ultrazoomům nefandím a nejsem velký nadšenec...Každopádně Panasonic patří v této řadě asi k favoritům...Co se týče obrazové kvality,tak ten Panasonic je myslím v pohodě,pár fotografií z něho jsem měl možnost vidět...
Možná bych ještě do výběru zařadil Canon SX40...Ale jak píšu,tak v tomhle moc nepomůžu...Možná by to chtělo pohledat po nějakých fórech...
Kikapu1 (71)|6.6.2012 21:16
https://www.digimanie.cz/recenze-nikon-coolpix-p7000-lepsi-nez-jsme-cekali/3779
http://www.shop-centrum.cz/digitalni-foto/kompakty/vykonne/nikon-coolpix-p7000.html

výhody-něco vydrží, rozsah objektivu není sice ultra, ale je opravdu dostatečný, obrazově bude určitě nad FZ48
Milan Šurkala (3381)|7.6.2012 10:29