Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

SZ-10 vs. COOLPIX L120 vs.GH600/700

zavkis (5)|8.6.2012 11:20
Dobrý deň, chcel by som Vás požiadať o rady pri kúpe nového foťáku. Som začiatočník, takže by mi vyhovovalo aby robil dobre fotky uz v automatickom rezime.
Fotak by som chcel vyuzivat tak univerzálne ale skôr na dovolenky, výlety ...čiže na fotenie vonku, ale určite budem občas fotiť aj v interiéri.

Podľa Vašich recenzii som zúžil vyber na tieto 3 fotoaparáty:

OLYMPUS SZ-10
NIKON COOLPIX L120
BENQ GH700- alebo aj GH600

Rád by som sa udržal v cenovej hranici do 200 Eur.

Ak mate skusenosti s inymi fotoaparatmi, ktore by boli pre mna vhodne, prosim podelte sa o svoje skusenosti.

Vopred dakujem vsetkym!

Duri:)
zavkis (5)|8.6.2012 21:15
Nemate nikto s tymito fotoaparatmi skusenosti?

Snazim sa ziskat co najviac informacii a zistil som ze:

OLYMPUS SZ-10...dobra svetelnost, ale udajne sa neda dostatocne vyuzit(nevhodny cip)
NIKON L120 - pekne fotky, dobra automatika, skoro ziadne manualne nastavenia(to mne ani velmi netreba)...takze zatial favorit
BENQ - rovnaky objektiv ako NIKON, neviem vsak ci je rovnaka aj kvalita fotiek(to by ma zaujimalo najviac)..moznost fotenia pocas natcania video-tato funkcia ma velmi zaujala.....

takze zvazujem BENQ a NIKON...neviem teda ake fotky robia(fotky su pre mna prvorade)...bol by som velmi vdacny keby ste poradili.....resp. ponukli nejaky iny fotak, ktory by sa mozno hodil viac...

dakujem vsetkym vopred!
zavkis (5)|10.6.2012 13:20
Nebolo by pre mna vhodnejsie kupit panasonic TZ18?? Je mensi a podla nazorov mnohych aj lepsie foti...Co vy na to?
zavkis (5)|10.6.2012 15:18
Skutocne nikto nevie poradit slusny ultrazoom(klasicky alebo vreckove to je jedno) ktory robi pekne fotky v automatickom rezime(nepotrebujem extratriedu, staci mi jemne nadpriemer).