Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Kompakt do 6 tisíc

suke001 (48)|27.7.2012 13:52
Zdravím, potřebuju pomoct s výběrem kompaktu zhruba do 6 tisíc. Vyhlédl jsem si Canon IXUS 230 HS nebo Nikon P310. Nebo doporučítě něco jiného ? Nejsem profi fotograf, ale rád fotím. Chtěl bych Olympus XZ-1, ale ten je bohužel cenově už mimo, a řekl bych že pro mě jako amatéra zbytečný. Děkuji za rady
Sakini (1174)|27.7.2012 15:08
Mrkl jsi na jednu z posledních diskuzí "Pomoc pri vybere kompaktu"? Tam se přesně tahle kategorie řešila, třeba ti to něco řekne.
suke001 (48)|27.7.2012 15:52
Četl jsem, ale trochu se v tom motám, p300 už se sehnat nedá, takže ta nic. Dále tam jsou modely EX1, chybí mě tam aspoň HD video, ikdyž ho asi moc často používat nebudu. Potom se mě asi nejvíc líbí Nikon P310, ale netuším jak si stojí. Manuálnímu nastavení se nebráním, sice to neumím, ale klidně se přiučím. Ještě asi mrnu na to Casio ZR200. Jinak budu fotit nejspíš hlavně venku přírodu, a docela mě baví fotit v noci.
suke001 (48)|27.7.2012 16:10
Milan Šurkala (3381)|27.7.2012 20:27
Než WB150 bych vzal WB700, která je v podstatě totéž, ale s možností manuálního nastavení expozice, což se občas může hodit.
suke001 (48)|27.7.2012 20:56
[QUOTE=Milan Šurkala;14423]Než WB150 bych vzal WB700, která je v podstatě totéž, ale s možností manuálního nastavení expozice, což se občas může hodit.[/QUOTE]

Díky, za ty peníze co se teď prodává může být fajn.
suke001 (48)|28.7.2012 11:41
Asi nakonec vyhrává Samsung EX-1. Ale pořád ještě přemýšlím nad p310, je lehčí, menší, hdr, 1080p video, panorama.. těžko se rozhodnout :-/
suke001 (48)|28.7.2012 15:25
Ještě jsem objevil novinku http://interlink.tsbohemia.cz/-benq-dsc-g1-9h-a2701-8ae-_d147252.html
Co myslíte ? Za ty peníze se mě moc líbí.
Sakini (1174)|28.7.2012 20:57