Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Společnost oXy Online s.r.o.
Strana 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 29

Téma: Kompakt do 6 tisíc

Občasný diskutér Avatar uživatele suke001
    Registrace
    Oct 2011

Zdravím, potřebuju pomoct s výběrem kompaktu zhruba do 6 tisíc. Vyhlédl jsem si Canon IXUS 230 HS nebo Nikon P310. Nebo doporučítě něco jiného ? Nejsem profi fotograf, ale rád fotím. Chtěl bych Olympus XZ-1, ale ten je bohužel cenově už mimo, a řekl bych že pro mě jako amatéra zbytečný. Děkuji za rady
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík Digimanie Avatar uživatele Sakini
    Registrace
    Jul 2012
    Fotografií
    56

Mrkl jsi na jednu z posledních diskuzí "Pomoc pri vybere kompaktu"? Tam se přesně tahle kategorie řešila, třeba ti to něco řekne.

Registrace
    Oct 2011

Četl jsem, ale trochu se v tom motám, p300 už se sehnat nedá, takže ta nic. Dále tam jsou modely EX1, chybí mě tam aspoň HD video, ikdyž ho asi moc často používat nebudu. Potom se mě asi nejvíc líbí Nikon P310, ale netuším jak si stojí. Manuálnímu nastavení se nebráním, sice to neumím, ale klidně se přiučím. Ještě asi mrnu na to Casio ZR200. Jinak budu fotit nejspíš hlavně venku přírodu, a docela mě baví fotit v noci.

Registrace
    Oct 2011

Redaktor Digimanie Avatar uživatele Milan Šurkala
    Registrace
    May 2006
    Fotografií
    32

Než WB150 bych vzal WB700, která je v podstatě totéž, ale s možností manuálního nastavení expozice, což se občas může hodit.

Registrace
    Oct 2011

Citace Původně odesláno od Milan Šurkala Zobrazit příspěvek
    Než WB150 bych vzal WB700, která je v podstatě totéž, ale s možností manuálního nastavení expozice, což se občas může hodit.
    Díky, za ty peníze co se teď prodává může být fajn.

Registrace
    Oct 2011