Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Digitální zrcadlovky: Nákup zrcadlovky

Neregistrovaný (0)|10.8.2012 06:31
Tazatel: Pavel

Znění dotazu: Dobrý den, vážně uvažuji pořídit si zrcadlovku. Doposud vlastním kompakty včetně superzoomu FZ 18.
Jsem amatér fotící reportážně různé akce, ale rád fotím i krajinu či detaily.
Zaujaly mě tyto modely: Nikon 5100 +18 -105 či Sony Alpha A57.
Sony bohužel v setu "lepší objektiv", podobný jako u Nikonu, nenabízí
a v případě nákupu dalšího se tak značně vše prodražuje.
Co se týče velikosti a kvality hledáčku zřejmě na tom bude asi lépe A57
Hlavně požaduji, abych mohl fotit s uspokojivým výsledkem při horších světelných podmínkách.
To znamená i v místnostech bez nutnosti použití blesku/někde to prostě nejde/.
Rovněž upřednostňuji univerzálnější objektiv, abych tak nemusel stále přehazovat,
proto i ten NIKKOR AF-S DX 18-105.
Jak jsem již uvedl, fotím převážně reportážně a tak i rychlost je pro mě docela důležitá.
Pročetl jsem spoustu recenzí či debat, ale stále nevím a tápu.
Proto uvítám názor a doporučení odborníka, třeba i jiného cenově
srovnatelného modelu. Za radu děkuji.
Milan Šurkala (3381)|10.8.2012 12:52