Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

sony vs nikon

klaus.abbard (29)|9.12.2012 22:26
dobrý večer má prosím někdo radu? chci koupit zrcadlovku, 70% focení bude na papír na klasickou velikost a také někdy na A4. V nominaci mám SONY A33/ A 35/ A37 nebo Nikon D3100. Několikrát mne napadla i Nikon D5100. Ale ta je už dražší. Fotit budu rodinu, přírodu na procházkách. Jsem začátečník, co rád fotí,ale potřebuje se hooodně učit. Děkuji
Sakini (1174)|10.12.2012 07:29