Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Společnost oXy Online s.r.o.
Strana 1 z 3 123 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 36

Téma: První DSLR - Nikon D5100 / D7000

Nováček
    Registrace
    Mar 2013

Zdravím ve spolek.

Poprosil bych o radu, které zrcadlovce dát přednost. Nějaký ten pátek už fotím (pro radost) a po několika kompaktech jsem zakotvil u Panasonicu DMC-FZ30. Rád bych přešel na DSLR a rozhoduji se mezi Nikonem D5100 a D7000. Rád bych něco, co při dobrém zacházení vydrží několik let (10 a více?) a přežije i nějaký ten lehčí extrémek (focení v poušti, mrazu, apod.) a když už se bude investovat, tak do nových skel. Z tohoto pohledu bych sáhl po D7000 jejíž tělo působí rozhodně důvěryhodněji (bytelněji) než D5100. Na druhou stranu se jedná o první zrcadlovku, tak trochu váhám, jestli budu zvládat práci s D7000 (přeci jen jsem amatér).

Oba foťáky mám tak nějak "omakané" a nevím co si myslet o 5100. Může mi někdo poradit, jakou mají životnost tyhle low-end "plasťáčky"? Třeba se obávám zbytečně, ale za radu nic nedám.

Díky za případné rady.
    Odpovídat lze po přihlášení

Redaktor Digimanie Avatar uživatele Milan Šurkala
    Registrace
    May 2006
    Fotografií
    32