Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Poradte kompakt do 300€ (namiesto EX1)

mafi525 (14)|16.4.2013 06:09
Zdravim.
Potreboval by som poradit pri vybere kompaktneho fotoaparatu.

Fotoaparat by som chcel vyuzit hlavne na fotografovanie krajiny a oblohy... dalej pomerne casto fotografujem v interieroch a vonku pri zhorsenych svetelnych podmienkach pripadne i v takmer uplnej tme. Som amatersky fotograf, takze vyuzivam zatial iba automaticky rezim (prave preto hladam novy fotoaparat, aby som sa mohol zacat hrat i s nastaveniami). Fotit budem iba do JPEG.

Najviac ma oslovil zrejmä Samsung EX1, kedze ma svetelny objektiv, neprepaluje a podla recenzii sa mi pacia farby fotiek, a hlavne to ake robi fotografie oblohy. ...ale uz ho nikde nemozem zohnat, preto hladam nejaku alternativu.

Pozeral som uz i po Samsung EX2: farby sa mi pacia, no to co mi prave vadi su fotografie v protisvetle, ktorym sa napriklad pri turistike a fotografovani krajiny obcas nevyhnem. No dost by ma zaujimalo, ako foti na automatickom rezime (do JPEG, kedze upravovat fotky sa nechystam) ... vyzeraju tie fotky podobne ako tu v recenzii?
Viete mi poradit kde by som si mohol pozret viac fotiek v protisvetle z tohoto fotoaparatu?

Pripadne poradte nejake alternativy, nech mam z coho vyberat :)

Potesilo by ma keby mal fotoaparat otocny displej, kedze mam rad fotky od zeme. Podmienkou je sirokouhly objektiv (najlepsie 24mm), velky zoom nepotrebujem, ani HD video nie. Hlavne aby zvladol robit dobre fotky v automatickom rezime, ale dali by sa na nom i nejake veci pripadne nastavit (aspon by som mal prilezitost sa s tym oboznamit)

Cena do 300€.
Komo (840)|16.4.2013 15:27
Samsung ex 1 ale nema velky zoom.
mafi525 (14)|16.4.2013 16:50