Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Sony alfa 57

nebeklam (8)|28.4.2013 16:25
Ahoj všichni,

jsem novic par excellance, proto Vám položím asi hloupou otázku:

Jaké máte zkušenosti s modelem alfa -57 od Sony a s dodávaným setovým objektivem 18-55mm? Já jsem, mírně řečeno, zklamán. Světelnost není úchvatná /3,5-4,8/ a celkově si troufám říci, že když srovnám snímky například s kompaktem Fuji X10, tak rozhodně v jistých situacích v neprospěch 57. Fotoaparát jsem si pořídil na základě recenzí - nízká hodnota šumu a skvělá kresba. Pozor, připomínám, že jsem naprostý laik, proto jsou výše uvedené informace pouze mé domněnky, nic víc.

Budu rád za každý Váš postřeh a radu!

S pozdravem
TL
rousini (738)|29.4.2013 09:13
No zkušenosti nemám, ale základní seťák se docela vychvaluje stejně tak, jako 16Mpx snímač STL-A57. Možná v některých situacích dovede Fuji X10 vytěžit ze situace víc díky EXR SN/DR.
Další věcí je porovnávání porovnatelného tedy RAWů. Osobně bych takový postřeh nečekal...
Sakini (1174)|29.4.2013 15:22