Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

The best Video

Julie123 (4)|11.5.2013 11:36
Zdravím :)

mám možno už niekoľký krát opakovanú otázku, ale potrebujem súrne poradiť v jednej veci.
Aby som bola stručná, som študentkou filmovej školy, začala som robiť amatérsku tvorbu, ale s fotoaparátmi či kamerami zo školy.
A nastal čas zakúpiť si niečo vlastné. Najlepšie zrkadlovku pre akýchsi pokročilých so skvelým HD Videom.
Nie je potreba tvoriť hneď Tarantinové filmy, no na začiatok nech to má slušnú kvalitu.
Nakoľko nie som expert, potrebujem ukázať cestu. :)
Mimoiného ak mi poradíte- cenovo prístupnú variantu po ktorej mi nezostane v peňaženke iba groš (do 700,-), budem Vám vďačná :)

Vopred veľmi pekne

Ďakujem :)
Rellik (1136)|11.5.2013 12:09
O Canonech se říká, že mají slušné HD video. Například tato balada ( http://www.smedoma.cz/ofilmu.html ) z nedaleké vesnice je celá točena zrcadlovkou Canon 550D s objektivem EF 24-105L Na stránkách to myslím uvedené není, ale byl jsem na premiéře, kde v předmluvě o tom filmu to bylo zmíněno. Ke konci traileru je to vidět...

OT: proč je téma dotazu anglicky? Nemám rád toto poangličťování. Jsme v Čechách (Slovensku) a v našem jazyce je to problém napsat - Nejlepší video? V anglicky mluvících zemích taky nenapíší nadpis třeba česky a zbytek anglicky. Proč by to dělali?
Freesmeki (27)|11.5.2013 12:17