Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 12 z 12

Téma: Nikon D3200 vs. D5100

Nováček
    Registrace
    Jul 2013

Ahoj.
    Rád bych si pořídil svoji první zrcadlovku,ale jelikož jsem naprostý amatér,tak bych chtěl poradit od zkušených.
    Asi týden jsem procházel net a seznamoval se s různými modely,až jsem výběr zužil na Nikon D3200 a D5100.
    Nikon proto,protože jsem se dočetl že nejvhodnější v cenové relaci má objektiv 18-105mm, který Canon nenabízí a je tímto pro focení krajiny,portrétu asi nejvhodnější řešením.
    I zde na foru je doporučován,víc než setovy 18-55mm
    Zdcadlovku,jak jsem říkal bych používal na focení přírody,portrétu ale využilal bych ji i jako "rodinou zdcadlovku" Od objektivu pochopitelně nečekám zázraky,ale rád bych fotil ostré a barevné fotky.
    Takže raději koupit 3200 nebo 5100?
    U 3200 mě nadchla funkce GUIDE,ale mohl by mi někdo vysvětlit jak funguje? Jdu li fotit napřiklad krajinu,průvodně nastaví nejvhodnější ISO,hloubku ostrosti atd?
    5100 se mi zase líbí výklopný display a funkce Effect a scene. Jde třeba onen Guide u 3200 nastudovat z internetu?
    Díky za každou radu a názor
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík Digimanie Avatar uživatele Sakini
    Registrace
    Jul 2012
    Fotografií
    56

Už tady i jinde o tom bylo napsáno dost a dost. Lepší výsledky dosáhneš s D5100, díky rozumnějšímu senzoru a přece jen lepšímu ovládání. 18-105 je velice dobrá volba, a D5100 s ním je v současnosti za velice dobré peníze.