Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Alternativa Canon PowerShot A4000 IS

lastsaves (1)|3.8.2013 11:47
Rád bych koupil opravdu levný kompakt (max 3000). Nečekám zázraky, chci mít něco, čím budu moct fotit čtyřměsíční dceru, jak nám roste (fotky, občas krátké video).
Jsem naprostý amatér, takže manuální nastavování nepřipadá v úvahu. Důležitost jednotlivých parametrů je pro mne španělská vesnice, takže jsem asi "typický uživatel, který by se bez rady nechal nalákat na více megapixelů".
Donedávna jsem měl půjčení Samsung ST60 a byl jsem s ním spokojený. Takže hledám nějaký přístroj, který se mu kvalitou aspoň vyrovná.
Původně jsem chtěl koupit Canon PowerShot A4000 IS (podle doporučení), ale odrazuje mne formát videa MOV. Možná je to iracionální, ale preferuji AVI nebo MP4.
Napadá Vás nějaká alternativa Canonu PowerShot A4000 IS, který by odpovídal tomu, na co ho chci používat?
Předem díky za tipy.
aarden suliven (5)|3.8.2013 15:16
Běžný kompakt není na fotografování dětí to ,,pravé ořechové``, a při používání automatiky už vůbec ne. Děti jsou většinou v pohybu, a s kompaktem, navíc ještě ,,levným``, je zkrátka nezachytíte. V tomto případě jsou to vyhozené peníze, i kdyby byl ten přístroj (relativně) levný. Když si trochu připlatíte, a smíříte se s trošičku větší velikostí než má klasický kompakt (prakticky akorát díky objektivu), tak dobrá volba je např. Olympus PEN E-PM1 s objektivem 14-42mm. Tento fotoaparát má velký senzor a rychlou odezvu, takže jen tak něco neprošvihnete, video dělá ve formátu AVI, no a na tu automatiku umí jet samozřejmě taky.
Milan Šurkala (3381)|3.8.2013 17:12
V této cenové kategorii je to dnes bohužel jen o tom koupit hodně špatný nebo extrémně špatný fotoaparát.
Komo (840)|4.8.2013 09:41