Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Kompakt okolo 10.000,-Kč

Majkl69 (6)|27.9.2013 19:30
Zdravím, dostal jsem možnost si do 8.000 koupit foťák. Teď mám Panasonic DMC-TZ10. S tím jsem v podstatě spokojený. Teď bych se chtěl zase posunout o kousek výš. Jsem ochoten si něco připlatit, třeba tak na 10.000, v opravdu hodně odůvodněném případě i na 12.000. Jsem obyčejný amatér, který fotí hlavně rodinné věci (výlety, oslavy, dovolená...). A hlavně jsem si oblíbil natáčení videa. Měl jsem totiž jakousi kameru JVC (drahou jako čert), u které byl výsledek v interiéru při umělém světle apod. naprosto katastrofální. Celé video bylo do oranžova, takže nešlo použít. Vzpomínám si, že mi tehdy v prodejně řekli, že to je normální, že bych musel mít přisvětlení. A když jsem si pak pustil nahrané video z TZ10, tak jsem se nestačil divit. Na poměry, co jsem byl zvyklý, bylo video parádní. Začal jsem tedy všude nosit jen foťák. Na něm fotím i natáčím. A teď bych chtěl jednoduše zase něco lepšího (pokud je to možné). Zkoušel jsem si samozřejmě nejdříve pročíst nějaké diskuze, ale vždycky jsem měl pocit, že tam není vše tak jako v mém případě. a taky jsou pořád nové a nové přístroje a u starších diskuzí jsem se bál, že už nejsou úplně aktuální. Ještě bych chtěl dodat, že docela rád používám foťák s co nejmenším nastavováním, protože tomu nerozumím. Taky jsem chvíli uvažoval o foťáku s výměnným objektivem (asi se to nazývá CSC). Že bych si nechal starý na ty výlety apod. a na "lepší" focení bych měl ten nový. Z přečtených diskuzí jsem ale dostal pocit, že už bych měl s tím foťákem opravdu aktivně pracovat, aby mělo smysl si ho pořizovat. A na to se moc necítím. Díky za případnou pomoc
Rellik (1136)|27.9.2013 19:50