Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Kompakty: Nejlepší kompakt

Neregistrovaný (0)|2.1.2014 23:07
Tazatel: Lukáš

Znění dotazu: Dobrý den, v oblasti fotoaparátů se neorientuji, tak bych měl takový jeden hloupý dotaz. Nejsem žádný profi fotograf, ale rád bych si koupil nový foťák, kvůli rozměrům kompakt, a rád bych, aby dělal kvalitní fotky, pokud možno na automatiku (vím, asi se zasmějete...). Na ceně nezáleží, můj současný stál něco přes 3000 a fotky jsou většinou takové nic moc, přesvícené, rozmazané atd... Tak si říkám, že s nějakou lepší technologií by se i kvalita mohla zlepšit (přestože vím, že to záleží i na fotografovi). Doporučili byste mi nějaký konkrétní fotoaparát na běžné focení, výlety, oslavy a tak, který vytváří co nejkvalitnější fotky?
Begy_cz (537)|3.1.2014 05:49
možná bych začal tím, že bych si o focení něco přečetl.
Ono vám to pak zodpoví proč je spousta fotek z levných kompaktů bídných a rozmazaných - a proč tomu při ubývajícím světle (obvykle interiér) bude prakticky vždy

skuste si projít https://www.digimanie.cz/clanky/ - speciálně "doporučené fotoaparáty"
Komo (840)|3.1.2014 08:22
Ak chce clovek lepsie fotky a foteniu nerozumie, je dobre naucit sa pouzivat aspon scenicke rezimy.
Pavel Olivík (160)|3.1.2014 09:56
...tahle otázka je velmi složitá...bohužel na to nelze tak dobře odpovědět...musíš mít nějaké priority,např.jaká by měla být cena,jaký zoom,popřípadně jakou preferuješ značku...pochybuji,že když Ti napíšu určitý typ kompaktu,že si ho vybereš...
Begy_cz (537)|3.1.2014 10:22
upřímě řečeno v ceně kolem 3000Kč je podle mne jedno co si pořídíš. Nevím o ničem co by vyčuhovalo z šedi.

v ceně kolem 6-7tis se začínají objevovat přístroje které začínaji viditelně v něčem mít navrch
Komo (840)|3.1.2014 10:50
Na cene nezalezi, pise. Ja by som si v tom pripade kupil Sony Rx 100 2.