Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

jaký nikon coolpix

lenkaru (9)|4.2.2014 09:45
Dobrý den, chtěla bych vás poprosit o radu. Vybírám nový fotoaparát a bohužel se v tom až tak nevyznám a těch modelů je tolik... Mám cenový strop 5000 Kč, co se týče značky, chtěla bych Nikon. Měla jsem už dva Canony, oba fotily krásně, bohužel oba umřely těsně po záruční lhůtě :-(, nyní mám Olympus bohužel tu nejnižší řadu a fotí špatně. Takže bych ráda změnila značku a chtěla bych osvědčenou. Nejsem ten typ, co foťáky střídá po roce, když ho teď pořídím, budeme ho mít několik let, tak bych nerada udělala chybu při výběru. Od foťáku čekám, že bude obstojně fotit v interiéru, fotíme asi nejčastěji děti a to ten levný olympus vůbec nezvládá. Na 3/4 fotek mám místo dětí šmouhy :-( A samozřejmě i venku... jsem spíš fotograf amatér :-)
Takže co jsem koukala, cenovému stropu by vyhovovaly tyto modely - S ková řada S6700, S6500, S800c, S5300, S6600, S6800 nebo L ková řada např. L820. Jaký je mezi nimi rozdíl?? Samozřejmě vnímám rozdíl ve vzhledu foťáku, ale co se kvality focení týče?? Na jaké parametry bych se měla při výběru zaměřit, co je důležité??
Případně i uvítám tip na foťák jiné značky, pokud by byl v této cenové kategorii výrazně lepší než Nikon, což nějak nepředpokládám :-) Děkuji moc za rady
Rellik (1136)|4.2.2014 10:18
Trochu OT: