Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 6 z 6

Téma: Prechod zo zrkadlovky na EVF

Starousedlík Digimanie Avatar uživatele jozkopower
    Registrace
    May 2011

Tak som po rokoch fotografovania zrkadlom " konvertoval " na EVF. Veľkým lákadlom a zároveň výhodou EVF je náhľad + histogram pred stiskom spúšte. Vernosť som zachoval formátu RAW. Prikladám výrez foto v protisvetle.
    Připojené obrázky Připojené obrázky Klikněte na náhled pro zobrazení v plné velikosti 
Název: DSC00961.jpg 
Zobrazení: 197 
Velikost: 732.6 KB 
ID: 1027  
    Odpovídat lze po přihlášení

Obyvatel Digimanie Avatar uživatele nephilim
    Registrace
    Sep 2008
    Fotografií
    91

Prošel jsem si podobnou genezí. Začal jsem kompaktem, přešel k EVF, pak DSLR, abych si k zrcadlovce nakonec pořídil profikompakt, protože se mi občas nechce "vláčet" se zrcadlovkou a objektivy. Ačkoliv si to člověk dřív nemyslel, fotit se dá i s něčím, co má menší snímač než zrcadlovka. Jen to chce trochu víc přemýšlet a určitě fotit do RAW.

Redaktor Digimanie Avatar uživatele Milan Šurkala
    Registrace
    May 2006
    Fotografií
    32

Citace Původně odesláno od nephilim Zobrazit příspěvek
    Prošel jsem si podobnou genezí. Začal jsem kompaktem, přešel k EVF, pak DSLR, abych si k zrcadlovce nakonec pořídil profikompakt, protože se mi občas nechce "vláčet" se zrcadlovkou a objektivy. Ačkoliv si to člověk dřív nemyslel, fotit se dá i s něčím, co má menší snímač než zrcadlovka. Jen to chce trochu víc přemýšlet a určitě fotit do RAW.