Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Kompakty: Výběr fotoaparátu

Neregistrovaný (0)|13.4.2014 20:37
Tazatel: Barbora

Znění dotazu: Dobrý den, ráda bych poprosila o radu při výběru fotoaparátu. Hlavní požadavky jsou dlouhá výdrž akumulátoru, dobrý optický zoom a možnost fotit fotky rychle po sobě. Prozatím mám favority Nikon Coolpix P520 nebo P530 a také se mi líbil Panasonic Lumix DMC-FZ72, u kterého mě od koupě ale odrazuje recenze zde na Digimánii, takže jsem ještě koukala na starší model Panasonic Lumix DMC-FZ62. Ráda bych se zeptala, který podle Vašeho názoru doporučujete nebo zda máte jiné lepší návrhy v podobné cenové kategorii. Foťák budu používat na běžné focení při cestách, rozhodně nejsem profesionální fotograf :-) Děkuji za odpověď.
rousini (738)|13.4.2014 21:55
Dobrý zoom, jak píšeš neznamená velký zoom. Za uvedenou částku se dá pořídit Olympus XZ-2.
Pokud potřebuješ skutečně větší dosah zoomu tak Olympus E-PM2 v dublesetu za 10 000Kč. Cenový rozdíl zanedbatelný, kvalitativní obrovský.
joeh (3352)|13.4.2014 22:04
Dobrý večer Barbora, vami uvedené prístroje patria do triedy ultrazoomov. Optická kvalita vysokorozsahového objektívu má negatívny vplyv na kvalitu a využitie na bežné fotografovanie je diskutabilné. Na vaše účely sa lepšie hodí kvalitnejší kompakt. Vyžadujete hledáček ?
Kissofdark (95)|14.4.2014 09:52
také se přikláním k rousini - pokud nepotřebujete hledáček, tak olympus pen mini 2 se dvěma objektivy (14-42 mm a 40-150 mm do 10.000,-) - kvalitní fotografie, kompaktní velikost a já osobně jsem s ním moc spokojená a to nedělám pouze běžné fotky:)