Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum Společnost oXy Online s.r.o.
Zobrazené výsledky: 1 až 3 z 3

Téma: Výměnné objektivy: Poraďte objektiv

Neregistrovaný

Tazatel: miku

Znění dotazu: Dobrý den,mám sony slt a37 a setový objektiv Sony DT 18-55mm f/3,5-5,6 SAM. Vadí mi na něm špatná světelnost a zdá se mi málo ostrý. Hodil by se mi zoom s trochu delším ohniskem,tak kolem 130 mm a lepší světelností. Nějaký univerzál,který bude lepší a ostřejší než ten seťák. Fotím hlavně rodinu,děti,nejaký ten výlet a pod. Žádné velké umění. Jelikož jsem začátečník,budu vděčný za každou konstruktivní radu. Díky všem za případné návrhy.
    Odpovídat lze po přihlášení

Starousedlík Digimanie Avatar uživatele Sakini
    Registrace
    Jul 2012
    Fotografií
    56

Univerzální zoom který bude lepší než tenhle seťák, to zase není takový problém - zásadní otázkou je kolik je na něj k dispozici peněz. Vzhledem k původní i současné reálné hodnotě A37 bude ten objektiv určitě dražší než tělo. A ještě jedna zásadní věc - buď bude mít lepší světelnost, nebo větší rozsah. Objektiv, který by splňoval oboje, bohužel pro Sony neexistuje a to ani za všechny peníze světa. Na kvalitnější optiku počítej s cca 10-12 tisíci.

Občasný diskutér Avatar uživatele ewing
    Registrace
    Mar 2013
    Fotografií
    2

tenhle objektiv neznam,ale vseobecne cim budes mit vetsi rozsah mezi ohniskama,tim vice bude trpet kvalita obrazu. na druhou stranu tenhle handicap muzes zcasti vyvazovat objemem zaplacenych penez, ale tech 10-12 tisic se mi zda dosti malo avsak zalezi jake pozadavky mas na svou vyslednou praci.

Podobná témata

1. Výměnné objektivy: Aký objektív mám vybrať?
    Od Neregistrovaný v sekci Poradna
    Reakcí: 21
    Poslední příspěvek: 11-04-2014, 13:17
  2. Výměnné objektivy: Makro objektiv- Nikon D3000
    Reakcí: 6
    Poslední příspěvek: 29-01-2014, 00:13