Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Zrcadlovka s výborným HD záznamem, + focení sportovních akcí a rychle se pohybujících předmětů.

Irto (3)|25.7.2014 11:21
Zdravím, mám velké dilema ohledně pořízení nového fotoaparátu, jsem začátečník ale v rodině mám pár příbuzných kteří se fotografováním živý, bohužel problém je že já potřebuji trochu něco jiného.

Takže co chci s fotoaparátem dělat?

Hlavní je focení a natáčení sportovních akcí hlavně v hale, (stolní tenis) zde je jasné že není možné k focení použít blesk!

Druhé je focení a natáčení modelů vrtulníků, Kde pro změnu hlavně u videa potřebuji aby to umělo zaostřit ideálně opravdu ve setinách sekund nebo prostě pevný zaostření nekonečna. Jde mi o natáčení něčeho podobného Video potřebuji ideál s 60p full HD ale přežiji 25p ale čím víc tím pro mé záměry lépe.

Poslední co hodlám fotit jsou portréty při předávání cen a podobně případně nějaké domácí focení občas nějaká ta dovolena atd.

Protože jak jsem psal mám možnost si od příbuzných případně občas půjčit nějaké to sklo rád bych se držel toho co má a tam je to CANON. Bohužel díky videu mi ale vychází hodně zajímavě SONY tam zase narážím na problémy s focením v hale kde se obávám že můžu občas potřebovat vyšší ISO hodnoty.

Uvažoval jsem od sony: A58 přes A65 až po A77 A dále o Canonu kde jsou kandidáti Canon 600D, 700D možná i 60D

Tak představa ceny je jasná čím méně tím lépe :D ale není to za každou cenu, zajímají mě i doporučená skla na daný záměr, případně sety jenž by šly použít s tím že pak si připlatím za sklo. úvodní investice by měla být někde kolem 25K korun.
crashpc (541)|25.7.2014 13:05
Akrobati byli vždycky divná smečka, ale jdeme na to focení... :-)