Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Techniky focení: fotografie

Neregistrovaný (0)|17.8.2014 21:27
Tazatel: Pida

Znění dotazu: Dobrý den, založili jsme si s přítelkyní začínající fotostránky "fotolil.kvalitne.cz", jsme rádi za každý názor.
Díky Pida a Limelka
rousini (738)|17.8.2014 22:15
Při vší úctě a jakože bývám s komentáři zdrženlivý, tohle je bída s nouzí. Fráze Copyright zde působí jako dobrý joke.
Tyhle fotky zaujmou rodinu a přátele. Udělat si s tím účet třeba na rajčeti nepovím popel. Ale k prezentaci, k prezentaci tady nic není. Obsahově ani technicky.
Baji14 (54)|18.8.2014 10:38
Sice jsem začátečník, ale mě se fotky taky moc nepozdávají.
Dzany80 (126)|18.8.2014 11:37
Sorry, ale ve slove vitejte se pise mekke i. Uz nemusim otvirat dalsi odkazy a odradi me to.
tlacenka01 (23)|18.8.2014 16:24
no a ten font s cernym pozadim je take...rekneme uzivatelsky neprivetivy....
rousini (738)|18.8.2014 20:17
Ono by to taky chtělo trošku se zamyslel a dát domu nějakou smysluplnou adresu. Třeba fotoblogisek.cz, aby se dalo očekávat nějaké to překvapení. Já jsem to včera nesjel celé. Pravda občas se tam najde v krajině zajímavá scéna a snad i pohled, ale zrovna záložky umění a lidé jsou fakt slabé. Navíc absolutně nemáte techniku na kvalitní focení, jak si asi myslíte, i když talenti dovedou zachytit obsah i mobilem.
Navíc když je těch fotek tak málo, tak by je měl spojovat nějaký motiv nebo alespoň ve skupině barevný tón, aby prohlídka působila uceleně.
kultus (1295)|18.8.2014 20:56