Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

canon A590 x canon A1000

forzik (2)|21.5.2009 19:07
zdravim vsechny, kteri by me mohli poradit,

na leto odletam do spojenych statu a chtel jsem si tedy pred odletem poridit nejaky schopny kompakt. Po procitani timto forem jsem tedy vyselektoval dva kandidaty(canon A590 a A1000) a tak bych se chtel zeptat jak velky rozdil mezi nimi je. Cenove jsou dostupne asi oba stejne co jsem se dival na internetu, tedy spis by slo o funkce. Nejsem nijak vasnivy fotograf, spis zacatecnik a tedy bych od takoveho kompaktu pozadoval predevsim ostre fotografie bez barevneho sumu, co mozna nejlepsi nejlepsi podminky pro foceni za snizene viditelnosti, a v neposledni rade take kvalitu videa. Nejsem v oblasti fotoaparatu prilis zkuseny a tedy privitam kazdou radu popripade i jine navrhy v teto cenove kategorii.

dekuji vsem a preji hezky den
Milan Šurkala (3381)|21.5.2009 21:02
Ačkoli jde v podstatě o hodně podobné fotoaparáty, ber raději starší A590 IS. A1000 IS je nástupce modelu A590 IS, ale Canon prostě pokazil skoro všecko, co se dalo a z jednoho z nejlepších kompaktů na trhu udělal jen kompakt průměrný (A1000 IS rozhodně není špatný fotoaparát, ale ve srovnání s výborným A590 IS jde o propadák).