Favicon Svethardware.cz  Svět hardware   Fórum Favicon Svetmobilne.cz  Svět mobilně Favicon Svetaudia.cz  Svět audia Favicon TVFreak.cz  TV Freak   Fórum
Strana 1 z 3 123 PosledníPoslední
Zobrazené výsledky: 1 až 15 z 32

Téma: Kompakty: foták za původní sony P52

Neregistrovaný

Tazatel: martin

Znění dotazu: Ahoj,

měl jsem leta foták sony DSC-P52, 3MPx, 2x zoom. Jsem laik a nebaví mě něco nastavovat. Na tom sony jsem jen měnil "mráček" nebo "sluníčko" vše ostatní si to nastavilo samo a dělalo to pro mé potřeby hezké ostré fotky. Vyměnil jsem ho z důvodu malé výdrže tužkových baterek a malého zoomu za olympus SH-21, 14MPX, 12x zoom (necelé 3000kč), a po roce focení už to nemohu vydýchat a chci jiný. Dělá to neostré fotky (hrany budov), bud moc světlé fotky nebo zase tmavé a to měním "mráček" a "sluníčko" a ještě tu světelnost nebo co (většinou mezi -1,0 -0,7 -0,3 0,0 0,3 0,7 1,0) nebaví mě to a stejně fotky na prd. Jediný plus jsou hezké fullHD videa a větší zoom. Jinak fotky jednoznačně horší, srovnatelné s fotkama s mobilem 5MPx.

Mám dotaz, zda je to tím, že sony dělá hlavně ostré fotky a umí fotit lépe za denního světla? Mám jít zpět do sony? Hledal jsem že se dělá sony hx80 nebo vx200 (cena 4-5000kč) nebo zkusit za 7000 canon powershot S110-S120? sony rx100 1.gen za 10.000 už je pro mě drahé. Nejraději bych něco kolem 4000kč, nevím zda u fotáku za 7000 poznám rozdíl...

Z reakcí jsme vyčetl jediné, že asi to má mít 1/1,7 čip nebo co aby to lépe fotilo? Jo a ještě že čím menší F, tím lépe?? ten sh-21 má F3-F5,9, sony rx100 F1,8, tu beru za "vzor" čemu se přiblížit??

děkuji za rady, proč někde nenapíšou, tohle je foták pro blby co fotí pekně to si kup a je to, je padesát milionů fotáků a většinu v testu někdo zdrbne a kdo se v tom má vyznat?

Požadavky
    -hlavně OSTRÉ a NEROZMAZANÉ hezké fotky budov, přírody, lidí
    -abych tam nemusel půl dne něco nastavovat, nejlépe "auto" a fotit
    -fullHD video jako na olympusu