Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Sony DSC-F828

pee.tr (22)|25.12.2014 10:57
Ahoj, včera se mi bez varování porouchal můj F828. Fotil jsem s ním naposledy před 10ti dny asi 4 fotky a vše v pohodě. Včera jsem ho zapnul a v hledáčku i na display mi bliká bílý "stroboskop". Fotit lze, ale na fotce je jen proužkatá mlha. Po různých změnách nastavení přestal display blikat, ale vidím tam fialovou mlhu. Po vypnutí a dalším zapnutí opět jen bílé rychlé blikání. V první části mého dotazu se chci zeptat, zda tu nemá někdo zkušenost, co se mohlo stát a kolik by cca mohla stát oprava, šlo-li by ji dnes vůbec provést. Protože o opravě předem pochybuji, druhá část dotazu je na možnou náhradu tohot stroje. Nemusí být nový, ale rád bych kvalitativně a možnostmi nastavení obdobný přístroj. Zvažuji i zrcadlovku, ale jsem amatér, se zrcadlovkou jsem v životě vyfotil pár fotek na automat, takže to není úplně můj šálek kávy. Vím, podobné téma tu již je, ale třeba se za 3 roky možnosti změnily.
Děkuji.
Pavel Matějka (394)|25.12.2014 18:11
Přístroj takovéto konstrukce se nevyrábí, ale podívej se na Sony RX10.
kultus (1295)|25.12.2014 18:26
Hmm to je opravdu zajimava konstrukce. Nejblize je tomu opravdu asi RX10. Zajimavy by mohl byt jeste FZ1000 jako alternativa. Zalezi kolik do toho chces vrazit. Oprava se zrejme moc nevyplati...
pee.tr (22)|25.12.2014 18:54
Také jsem po několikahodinovém brouzdání webem narazil na tu Rx10. Vypadá jako nejbližší náhrada. Nicméně za tu cenu si říkám, jestli pak už není lepší nějaká zrcadlovka. Ale tohle bych spíš potřeboval poradit od nějakého fotografa. V případě, že bych šel i do jakéhokoliv jiného foťáku, stanovil jsem si pár věcí, na které jsem si vzykl a chtěl bych je u budoucího přístoje mít.
- hledáček
- tlačítko rychlého náhledu poslední fotky
- ruční zoom (otočným prstencem)