Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

poradte pri kupe fotoaparatu

p55p (8)|12.6.2009 11:53
som uplny laik co sa tyka fotoaparatov.. chcel by som si kupit fotak na bezne fotenie, tj. foto z dovolenky, sem-tam neaka priroda a podobne.. cenovy limit je niekde okolo 130eur..
cital som si aj FAQ ale nie som o vela mudrejsi.. uz aspon viem ako je to s velkostou chipu vs pocet pixelov..
prosim o radu co by bolo pre mna najvhodnejsie riesenie.. nieco som nasiel ale vobec neviem posudit ci je to OK alebo uplne mimo..
tu su neake fotaky:
http://www.alza.sk/digitalni-fotoaparat-canon-powershot-a590-is-stribrny-silver-d86614.htm
http://www.alza.sk/kodak-easyshare-z8612is-cerny-black-d95406.htm
http://www.alza.sk/panasonic-lumix-dmc-ls85ep-k-cerny-d126512.htm
http://www.alza.sk/nikon-coolpix-l20-cerny-black-d112513.htm
huky (19)|12.6.2009 12:57
V této cenové třídě a na to co tento fotoaparát chceš využívat můžeš koupit některý z tvého výběru. Nikon má sice více Mpx ale to nepoznáš.Zvětšeniny ani výřezy dělat asi nebudeš. :o
Milan Šurkala (3381)|12.6.2009 13:10
Tak Nikon L20 bych vyškrtnul bez milosti okamžitě. Počátek ohnisek na 38 mm není příliš ideální (ale záleží napreferencích), nicméně světelnost F3,1-6,7 je tak špatný vtip, že nikdy nepochopím, jak si Nikon mohl vůbec něco takového dát na trh. To snad nemohou myslet vážně. Dokonce nemá ani stabilizaci! Mein gott!
S Kodaky nemám zkušenosti, takže nemohu radit.
Panasonic LS85 může být vcelku příjemný fotoaparát s rozumnou obrazovou kvalitou, objektiv 33-132 mm je také celkem fajn, světelnost F2,8 je fajn, F5,9 žádný zázrak :-( Má optickou stbailizaci.