Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně

Kompakt do přírody i do města pro začátečníka do 6000,-

papaya17 (1)|28.2.2015 12:55
Dobrý den,
potřeboval bych poradit ve výběru kompaktu. Jsem fotograf amatér - momentálně mám fotoaparát Samsung WB150f, ale s kvalitou fotek nejsem moc spokojený, neboť zejména barvy na fotce jsou docela dost odlišné od reality. Navíc v létě jedeme do Norska, tak bych si rád přivezl krásné a věrně zachycené záběry. Zkrátka rád bych něco lepšího. Takže nějaké info:

KDE a CO budu fotit: V 95% případů budu fotit výhradně v exteriéru, nejčastěji v přírodě - národní parky, zvířata, hory. Rád také fotím letadla na obloze, z toho důvodu bych upřednostnil fotoaparát s větším zoomem, ale i na tu vzdálenost by fotka neměla být roztřepaná. Jelikož hodně cestuji, často budu fotit i města, nejen přírodu.

KDY budu fotit: Převážně přes den, foťák by ovšem měl zvládnout odpovídající fotku i večer za horších světelných podmínek.

CENA: Rád bych se vlezl do 6000, mám však pocit, že po Vás chci hodně muziky za málo peněz.

CO SE MI LÍBÍ: Líbí se mi fotoaparáty s větším tělem, aby se lépe držely. Zatím mezi mé favority patří Nikon Coolpix 830.

Děkuji všem, kteří ztratí minutu času a zkusí poradit. Hezký den přeje Pavel.
kultus (1295)|28.2.2015 13:17